Bölüm 24

71 22 0
                                    

Sabah kalktığımda Dylan hâlâ uyuyordu. Uyandırmak istemiyorum yavaşça kalktım. Odadan çıktım direk lavaboya girdim yüzümü yıkadım,mutfağa girdim yemek hazırlamaya başladım, masayı kurdum, ve Dylan 'ı uyandırma zamanı geldi artık. Odaya girdim "Dylan hadi kalk aşkım" yavaş bir şekilde gözleri açıldı. Ve uyandı mutfağa girdi sandalye ye oturdu 2 dk öylece yere baktı. Dylan hadi yüzünü yıka, hadi aşkım.
Tamam. Diyerek gitti ve bi 5 dk sonra mutfağa geldi. Kahvaltıya oturduk.
Aşkım bu gün wormel in nişanı varmış bende gelirim dedim yani bugün Nişana gidicez.
Tamam aşkım saat kaçta.
Akşam saat 7 de başlıyormuş galiba.
Tamam.
Kahvaltımızı yaptık Dylan üzerini değiştirmek için odaya geçti. Bende sofrayı topladım. Dylan sigara yakıp balkona geçti bende o ara giyinmeye gittim. Saat ikiydi nerdeyse. Dylan'ın yanına geçtim. Bi sigarada ben yaktım. Dylan ece gelmedimi dedi.
Yok aşkım.
Eee o Nişana gelmicekmi?
Aşkım ya şey aslında gelmesin yani, baş başa gidelim.
Dylan neden? diye sordu.
Aşkım şimdi bizle gelirse o benim en iyi en yakın arkadaşım. Yani derki aaa senin çocuğunmu oldu? Bu kim? Ne zaman oldu? Sen daha yeni evlenmedinmi? Diye sorular sorar benimde moralim bozulur aşkım.
Aşkım tamam sen bilirsin.
Sigaralar bitmişti ve içeri geçtik. Salonda oturduk biraz. Ben ınstegramda takılıyordum. Dylan da televizyon izliyordu. Ben kalktım meyve getirdim. Bu arada saat 4 olmuştu. Biraz daha oturduk, dylan sandy hadi kalk üzerini değiştir elbiseni giy daha kuaföre gideceğiz.
Tamam aşkım diyerek odaya geçtim kiyafetimi giydim. Dylan, dylan diye bağırarak çağırdım. Efendim aşkım diyerek yanıma geldi. Noldu aşkım?
Elbisemin Fermerını çekermisin?
Bu yüzden mi bağırdın. Fermerımı çekti. Oda üzerini giymeye başladı.
Bende salona geçtim meyve tabağını mutfağa götürdüm . Dylan hadi sandy dedi.
Tamam diyerek topuklu ayakkabımı giyerek dışarı çıktım.Arabaya bindik.
Kuaförde saçımı nasıl yaptıracağım bilmiyorum yaa. Düşünürken kuaföre geldik Dylan erkek saç kuaförüne girdi bende her zamanki kuaföre girdim. Kuaförüme sordum nasıl bi saç modeli olur Bu elbideye.
Dalgalı yapalım daha güzel ve hoş olur. Tamam diyerek saçımı yapmaya başladı. Saçımı yaptı makyajımı yapmaya başladı. Aynadan Dylan 'ı dışarı çıktığını gördüm hâtta sigara içiyordu. Benimde işim bitti ve cidden saçımı çok güzel yapmış. Teşekkür ederek dışarı çıktım bende bi sigara yaktım Dylan da sigarasını dışarı atarak. İçeri girdi kuaföre ödeme yaptı. Arabaya bindik ve salona geçtik. En sevdiğim wormel i gördüm sarıldım,öptüm çok güzel olmuşsun.
Teşekkür ederim sandy sende her zaman ki gibi diyerek masaya geçtik ve oturduk bi yarım saat sonra dans müziği çaldı ve Dylan nazikçe elinden tutup dans a kaldırdı, herkez dans ediyordu ama bizi görseniz sanırsınız ki bunlar nişanlaniyor herkesin gözü üzerimizdeydi. Bende gülerek dylan'ın yüzüne ve o Güzel gözlerine bakıyordum. Müzik bitti masamıza oturduk takı zamanı gelmişti. Takıları takıp gideceğiz. Ve sıraya geçtik takı zamanı bize gelmişti wormel bana iki altın takmıştı bende ona aynısını takacağım. Altının birini ben birisinide Dylan taktı ve öptüm bi tane fotoğraf çekildik. Eve gidelim artık diyerek dışarı çıktık arabaya bindik saat aslında erkendi. Dylan sandy hadi yemeğe gidelim dedi..
Ben kararsızım yaa.
Hadi aşkım nolcak sanki dedi.
Tamam diyerek boğaza karşı güzel bir yemeğe geldik. Buranın havası bile bana yeter ya Çok güzel.
Yemeğimizi yemeye başladık bu aradada sohbet falan, derken telefonum çaldı annem arıyordu.
Açtım. Efendim anne.
Sandy nerdesin?
Dylan ile berberim noldu?
Ece annemin yanına gidicem diye ağlıyor.
Tamam anne ben onu yarım saat sonra alırım diyerek telefonu kapattım. yemeğimizi yedik, dylan gel aşkım bi selfie yapalım. Bi kaçtane selfie yaptık dylan ödemeyi yaptı bende arabaya bindim. Annem lere gidiyoruz ece ağlıyormuş. Annemlere geldim kapıyı çaldım, ece ağlaya ağlaya gözleri şişmiş. Sım sıkı sarıldı bende ona sarıldım.
Çok mu özledin ececim.
Evet anne.
Annemi öptüm. Görüşürüz diyerek arabaya bindik. Dylan ece neden ağladın sen ben sana kıyamam ki. Dylan marketin önünde durdu eceyi de yanına almıştı. Markete girdileri 10 dk sonra ece'nin ve Dylan'ın elinde birsürü boşet vardı ve geldiler. Marketi satın alsaydın dedim Dylana.
Alırım dedi. Eve az kalmıştı eve geldik kapıyı açtım. Direk geceliklerimizi giydik. Ece anne bugün ben seninle yatabilirmiyim? Olur diyer tam Dylan ile ortamıza girdi ve yattı Dylan eceye sarıldı bende tek yatmış gibi yatım.......


Vote attın lan😀😂😂😂
Cidden vote attın. 😍😍😍😘😘

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin