Sıcacık yatağımdan mutlulukla uyandım.
Ve ilk aklima gelen düğün ve Dylan çok mutlu ve heyecanlıydım.Yatağımdan kalkarak aşağıya indim.
Annem :Sandy günaydın canım kızımGünaydın annecim.
annem gözlerini üzerimi dikmiş Bana bakıyordu.
Annem; Bu gün sen daha da mutlusun sanki?Sandy: Evet anne
merdiven den ayak sesleri geliyordu eceymiş meğersem.
Kocaman ev terliğini giymiş nerdeyse düşecekti. saçı başı dağınık bir şekilde yanıma geldi.
Annem: ececim yatağın ters tarafındanmı kalktın sen ?
Diyerek gülmeye başladı
bende ecenin üzerini düzeltim . Yüzümüzü yıkadık.
Kahvaltıya oturduk. Bu gün daha da güzeldi kahvaltımız,
sonuçta son günümdü. Evleniyorum artık.
Kahvaltıdan sonra yukarı odama çıktım üzerimi giyinmeye başladım ve ecede arkamdan gelmiş,
"ece hadi üzerini giyin bebeğim"tamam anneciğim Diyerek ikimizde üzerimizi giyindik. ecenin saçını yaptım ve aşağıya indik, dylan da zaten gelmişti, anne akşama hazır ol kuaföre git diyerek dışarı çıktım.
Arabaya bitmiştik ilk önce gelinlikciye girdik. Gelinliğimi giymek için kabine geçtim ve giyindim.
Şimdi dışarı çıkıcam ama çok heyecanlıydım derken dışarı çıktım. Dylan bana baktı ve elimden tutu. Çok güzel olmuşsun aşkım dedi. Ece de yanıma geldi
"anneeee çok güzelsin" ve şimdi de
Dylan kabine girdi o da takım elbisesini giydi ve dışarı çıktı.
Dylan yakışıklım.
Şimdi ecenin kıyafetini almak icin çocuk giyimine girdik. Ve istediği elbiseyi aldik. üzerini giyindirdim. ve kabinden dışarıya çıktık Dylan ececim canım kızım ne kadar tatlı olmuşsun sen. Diyerek ecenin yüzü güldü. Ve herkes üzerini giyindiğini göre kuaföre gidelimmi? Dylan hadi gidelim. arabaya bindik kuaföre gidiyoruz.
Ececim mutlumusun?
Ece: evet çok mutluyum siz benim hayatımı değiştirdiniz sizlere çok teşekkür ediyorum, canım annem canım babam. "
kuaföre gelmiştik Ve indik herkes ayrı bir koltuklara oturduk. Ecenin saçını fön çekip, arkasınada büyük bir kurdele olsun. Diyerekten saçını yapmaya başladılar
Dylan'ın saçını yapmaya başlamışlar
Benim de saçımı yapmaya başladılar. Ama hâlâ bitmedi
ecenin saçı hemen bitti. Bizi bekliyordu. Dylan'nin da çok tan bitmiş
yani bi benim saçım kaldı diyerek düşünüyordum.
Daha makyajım da var.
Offff yaa
derken ece ile Dylan kuaförden çıktılar hâtta arabaya bindiler,nereye gidiyorlar? Acaba
neyse ya iki saat oldu daha saçımı bitiremediler.
Makyaj için bi kız geldi hemen hızlı bir şekilde güzel bir makyaj yaptı ve saçımda sonunda bitti, Dylan'nın gelmesini bekliyorum. Annem aradı açtım
Annem: Kızım nerdesin?
Sandy: Kuafördeyim anne.
Annem: He tamam bende geliyorum.
Sandy: Tamam anne diyerek telefonu kapattım.
Ve Dylan ' ı aradım Dylan telefonu açmadan kapattı. Demekki geliyorlar.
Geldiler. Arabaya bindik fotoğraf çekimine gidiyoruz, manzarası güzel bir yere, ve geldik fotoğraf çekindik ece ile de çekindik ve çok mutluyduk. Dylan elimden tutarak dudağımı öptü böyle bir fotoğrafımız da oldu. Dylan sayesinde, neyse iki bini geçkin fotoğraf çekildik ve artık düğün salonunda bizi bekliyorlar,
salona girmemizle ışıkların kapanmasıyla, dans müziği çaldı ve dans etmeye başladık Dylan bana baktı bende onun gözlerine, ve herkes bizi alkışlamaya başladı biz dahada çok mutlu olduk. Ve Nikah masasına oturduk dylan imzasını attı ve sıra bana gelmişti, imza atarken annemin mutlu yüzünü gördüm ve imzamı attım herkes alkışladı Dylan beni öptü, oynak bir şarkıyla oynamaya başladık. Sonra babam gelip bize yüzükleri taktı. Herkes fotoğraf çekilmek için yanımıza geliyordu bende sıkıldım artık. Ama olsun diyerek herkesle fotoğraf çekildik ve masamıza oturduk ister istemez yorulduk. Dylan bana baktı ve sandy Bundan sonra benim karımsın dedi. Bende gülerek evet. derken şimdide, takı takılacakmış ve herkes up uzun bir sıra olmuş, şimdi bu sırada bitmez. Ve takıya başladılar.
ilk önce pelin annem ile benim annem geldi ve 25 tane bilezik taktılar annem kolye de taktı pelin annem küpe taktı. Artık kendimi taşıyamıyordum çok ağırlaştım dereken annemler gitti. Para takmaya başladılar ve takı işi bittikten sonra dylan a aldığım saatler vardı onu koluna taktım ve dylan da bana en sevdiğim kolyeyi almış. boynuma taktı ve sarıldım çok teşekkür ederim diyerek düğün bitmişti. Annem tek kalmak istemiyordu ve ece bu gün benimle kalsın sandy.
Ece: evet anne bu gün öykü annemle kalmak istiyorum.
Tamam kızım diyerek gittiler.Düğün işi baya bi yorucuydu.
Yeni evimize geldik. Çok sevindim ve Dylan üzerini değiştirdi bende değiştirmek için yatak odasına girdim Dylan bana bakıyordu.
Sandy: dylan arkana dön! üzerimi değiştirdim.
Dylan :artık utanacak bir sey yokki evlendik biz seninleYatağa uzandık ikimizde ve Dylan bana yavaş yavaş yaklaşıyordu. Elini boynuma attı ve.. Uyuduk
Selvick
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖
General FictionSoğuk bir kış günüydü. camdan yavaş, yavaş eriyip. kayan karları izlerken kapı çaldı. Kapıyı açtım ve küçük bir kağıt "da. "cama bak güzelim" yazılıydı koşa , koşa camı açtım.ve birde ne göreyim. kalpler içerisinde bir çok gül ve seni seviyorum "...