Işte yine evdeyim canım çok sıkılıyordu Aslında dışarı çıkıp biraz kafa dağıtırım da Arkadaşlar falan ama annem izin vermez zaten
Havalar da baya bi soğuktu Neyse ya zaten evde tek yapabileceğim şey kitap okumaktı Şimdi yanımda sevgilim olsaydı film yada YouTube den video falan izlerdikTek başıma tadı çıkmıyor film in falan zaten Dylan ın işleri var. Diye düşünürken Kapı çaldı hemen kalktım ve aklıma gelen ilk Dylan dı Belki de o gelmiştir. Hemen kapıyı açtım bir an sevgilim karşımda duruyor sandım ki hayalmiş meğersem abimiş.
Bir an yüzüm düştü abime karşı bir şey de diyemedim
Annem: sandy kızım sana noldu da habire gülüyorsun?
Sandy ; He şey yani bak ne güzel bir ailem var Böyle bir güzel ailem olunca hep gülerim Canım ailem benim.Güzel güzel konuşurken Kapı çaldı ve koşa koşa kapıyı açtım karşımda babam duruyordu Bir an içimden gelerek Canım babam diyerek sarıldım. Aynı şekilde bana canım kızım benim diyerek sarıldı. Ve annem ile hemen mutfağa geçtik Annem yemekleri zaten hazırlamıştı ve sadece sofrayı kurmak kaldı sofraya hemen kurduk ve ailece yemeğe oturduk yemeğimizi güzel güzel yerken anda Dylan aklıma geldi Acaba bana mesaj attı mı? yada aradı mı?
Oof bir baksam iyi olacak galiba diye içimden konuştum olayı çaktırmadan hemen yukarı çıktım ve elime telefonu aldığımda Hiçbir mesaj yoktu ve kimsede aramamıştı sinirli bir şekilde yatağıma oturdum ve aklımdan "Acaba bizim aşkımız biter mi? yoksa evlenir miyiz? çocuğumuz olur mu?
Ay Aman neyse Saat baya geç olmuştu Annem Odama geldi yani yattı mı yatmadı mı diye kontrol etti telefonu bırakıp yattım. Yattığımda rüyamda Dylan başka bir kızla konuşuyordu benden ayrılmak istiyor ama söyleyemiyordu
bir an" HAYIR diye bağırarak kalktım. Titreyen ellerle Masanın üzerindeki bardaktaki suya aldım ve üzerimi döke döke içtim ben bu korku içinde yaşayamam ayağa kalktım Camın Perdesini çekerek camı açtım.
saat 07:30 olduğunda camı kapattım Dylan acaba kalktı mı ki ya of aklımda bir şey var ama olur mu ki acaba çokmu acele ederiz yoksa Aman bir şey olmaz Ne yapayım ben bu korku içinde yaşayamam diye düşünürken bir an gözlerimin kapandığını hissettim.
Uyandığım da saat 01.07 olduğunda hemen kalktım Elimi yüzümü yıkadığım gibi üzerimi giyindim.
Annem: sandy bir sorun mu var kızım Nereye gidiyorsun?Sandy: Anne şey ya benim bi sevdiğim var ve ben bugün bir rüya gördüm derken anneme bütün durumu anlattım.
Ve Annemin sorduğu ilk soruAnnem: ailesi nasıl?
Sandy: anne Ailesi çok iyi bizler gibi aynı.Annem : İyi peki Dylan 'ın yanına mı gidiyorsun?
Sandy: evet anne.
Tamam git dedi aşağı inip montumu ve botumu giyerek. Dylan ın yanına gidiyorum parkta Dylan ın gördüğümde Eskisi gibi heyecan yapmıyorum da sanki şüpheleniyor gibi Çünkü rüyamda onu gördüm iyi olmadı.
Dylan: sandy sanki sende bir şey var Ne oldu? prensesin Neyin var? bir şey mi oldu kötü mü? heee ne oldu?
Sandy: şey yok Yok bir şey bir şey olmadı ki
Dylan: Ne bileyim eskiden Bana sarılırdın sım sıkı elimi tutardın sende birşey var Ne oldu? söyle bana Bana güvenebilirsin.
Sandy: şey ya ben bugün rüya gördüm Sen başka bir kızla konuşuyordun hatta benden ayrılmak istiyordum ama söyleyemiyordun Bu yüzden benim de biraz Güvenim sarsıldı.
Dylan: Yok yok artık sandy Yemin ederim ben kimseyle konuşmuyorum
Ben sadece seni seviyorum ben seninle evleneceğim.diyince âniden .
Bende o zaman biz yüzük takalım yani nişan Dylan şaşkın şaşkın ve gülerek bana baktı " nee sen ciddimisin aşkım " Evet evet yüzük takalım ben o rüyayı görünce bi şey oldum kötü oldum O yüzden Ama tabii senin de kararın var.
Dylan: tamam tamam sakin ol sen ben bir ailemle konuşayım sende konuş ailenle tanışsınlar.
Benim yüzümün gülmesiyle sımsıkı daylana sarıldım ve seni seviyorum aşkım dedim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖
General FictionSoğuk bir kış günüydü. camdan yavaş, yavaş eriyip. kayan karları izlerken kapı çaldı. Kapıyı açtım ve küçük bir kağıt "da. "cama bak güzelim" yazılıydı koşa , koşa camı açtım.ve birde ne göreyim. kalpler içerisinde bir çok gül ve seni seviyorum "...