Bu arada annemle konuşan adamın adı samet miş.
sabah samet annemi aramıştı
normal konuşuyorlardı. Annem kendini zor tutuyordu,
birşey dememek için en sonunda, annem: ben senin evine gelmek istiyorum dedisamet: Nasıl yani, bizim eve mi gelmek istiyorsun?
Evet
samet endişelenmişti. telefonu bir an annemin yüzüne kapattı.
Annem daha da çok sinirlenmişti.
Ve tekrar aradı telefonu kapatmış ulaşılmıyordu.
Annem bizim yanımıza geldi."canım kızlarım sizden özür diliyorum sizler olmasanız ben şerefsiz bir adam için kendimi rezil ediyorum" dedi.
ece bana baktı bende eceye, annem bir anda bize sarıldı artık tek hayatımda siz varsınız....Aşağıya indik, yemek yemek için oturduk. Bir an babam aklıma geldi yemek ten kalktım odama çıktım arkamdan ece gelmişti
Ece: noldu abla?
Sandy: yok bişey
diyerek aşağıya indi. Bende babamın bana aldığı kolye vardı,doğum günümde bana almıştı. İşte bu günde benim doğum günümdü kolyeyi boynuma taktım. Babamın mezarlığına gittim. Baş ucunda durdum ve ağlamaya başladım" babam seni çok özledim kalk hadi kalk gel yanıma bana sarıl ve şu küçük kızını sevindir baba.. Gel yanıma senin konunu özledim. Bak bugün benim doğum günüm hani bana aldığın kolye varya, onu taktım babamm. "
baya bi ağladım sonra eve gittim. Eve girdiğimde karşıdaki boy aynasında gözlerimin şiştiğini fark ettim. Ve ilk önce yüzümü yıkadım odama çıktım annem arkamdan geldi.
Noldu kızım sana, neyin var?Anne hani bu gün benim doğum günüm ya, babamın aldığı kolyeyi taktım ve babamı sevindirmek için yanına gittim ve babama sım sıkı sarıldım. Ağladım " Anne çok özledim babamı çok"
Diyerek annem ağlamaya başladı aşağıya indi ve eski bir çantasını açtı yere döktü.
Bir çok kağıt vardı. Bu arada ece de kalkmıştı. Ececim diyerek öptüm ve ece bana kalkar kalkmaz sım sıkı sarıldı. Abla benim babamda yok artık dedi....Selvinazck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖
General FictionSoğuk bir kış günüydü. camdan yavaş, yavaş eriyip. kayan karları izlerken kapı çaldı. Kapıyı açtım ve küçük bir kağıt "da. "cama bak güzelim" yazılıydı koşa , koşa camı açtım.ve birde ne göreyim. kalpler içerisinde bir çok gül ve seni seviyorum "...