bölüm 36

40 10 0
                                    

Annem hem mutluluktan hemde hamile olmasından dolayı ağlıyordu.
Babam annemin yanına oturuyor ve  annemi teseli ediyordu.  bende tedirgindim yani yeni çocuk gelince beni unutur, Benimle ilgilenmezler, her istediğimi yapmazlar, Yaa acaba bunların hepsi gerçek olurmu uff tedirgin bir şekilde annem ve babamın yanına gittim. Yüzüm biraz soluktu.
❤❤❤❤❤
Annem: kızım noldu?
Ece: anne yok bişey.
Annem: var bişey noldu yüzün niye düştü bak şimdi de kıp kırmızı oldun.

Ece: anne şey siz yeni bi kardeşim olunca benimle ilgilenirsiniz dimi.

Annem: aaaay tabikide ne demek sen bizim ilk kızımızsın.
gel otur bakım yanıma ece annesinin yanına oturdu ve öptü " Güzel kızım sen benim herşeyimsin evet yeni bi kardeşin oluca onunla da ilgilecegiz, tabi ama bu seninle ilgilenmeyiz anlamında demiyorum. Ve ece'nin yüzü gülmeye başladı, annesi (sandy) sım sıkı sarıldı babası (Dylan)  da sadece onları izledi ece anne ve babasına sarıldıktan sonra yukarı odasına çıktı. Ece yukarı çıkar çıkmaz yatağa attı kendini ve elini başının altına koydu, hayal etti bi kız bebek olursa o eşyalarımı ya izinsiz alırsa benim çikolatamı elimde alıp yerse defterlerimi yırtarsa ben hiç sevmiyorum ama çocukları derken eski hali aklına geldi ve neyse çikolatamı yiye bilir defterlerimi de yırtsın bişey demicem çünkü aklına eskiden hiç bişeyi olmadığı için o bebeğin yerine koyuyor kendini hem o daha çok küçük ve sevimli olur diyerekten güldü ve bi beş dakika sonra ecenin gözleri kapandı ve uykuya daldı.
❤❤❤❤❤
Sandy Dylan 'a ben bi eceye bakıp geleyim dedi. Dylan bende gelicem dedi ve yukarı birlikte çıktılar.  Dylan ve sandy kapıyı çaldı ama odadan ses gelmedi bidaha kapıyı çaldılar yine ses gelmedi içeriye yavaşca girdiler ve ecenin uyuya kaldığını gördüler Dyaln ecenin sağ tarafına sandy de son tarafına oturdular. Ve ecenin saçını okşayıp onun hakkında konuşuyorlar dı ece sesleri duyunca biraz rahatsız oldu ve uyanmak zorunda kaldı gözlerini açtığında babası ve annesini görünce şaşırdı ama çok sevindi.

thesemblance_ herseyimmavi cerengezici91 aseelaaah canvural1907 InzaSD48 OykuRiggs bayan_agrasif
Sizleri seviyorm

Vote koyun 🌟
Sizleri seviyorum 💫
Emeğe saygı
Teşekkür ederim hepinize 🎀

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin