**Bölüm 21**

86 20 0
                                    

Ece ile Dylan televizyon izliyorlardı. Bende mutfakta yemek hazırlıyordum mutfağa yavaş yavaş, Daylan geldi ve boynuma sarıldı.
yanağımda öptü. Dylan'a bakıp gülümsedim, he bu arada çok güzel yemek yaparım.
Dylan bana yardım etmeye başladı. Dylan pilav yapıyor bende salata yapmaya başladım. Kapının kenarından kafasını uzatmış ece
bizi izliyordu ve kafamı çevirdiğimde yakaladım.
Sandy:  Ececim gelsene.

Ece: anne ben de yardım etmek istiyorum.

Sandy: ama sana göre bişey yokki.

masaya oturdu ve benim telefonumdan muzik dinlemeye başladı.
bizde yemeği yaptık  masaya yerleştirdik. Yemeğe başladık, güzel bir şekilde yemeğimizi yedik.

Ben ile Dylan sofrayı kaldırdık. Ece'nin de uykusu gelmişti.
Odasına yatırdım üzerini düzgünce örtüm mutfağa geçtim dylan ile masayı toplayıp.
Odamıza geçtik.

Sandy:Dylan eceyi okula yazdıralım okusun

Dylan:olur hayatım.

Diyerek yatağa yatık. Bir süre sonra gözlerimin kapandığını fark ettim. Derken uyuya kalmışım sabah kalktığımda saat 11:45 sıcacık yatağımdan kalkmak çok iğrenç birşey di yaa. Maalesef kalktım

yere baktım birde ne göreyim yerlerde gül yaprakları, gözlerimi oğcaladım yine baktım, demekki doğruymuş. gül yapraklarını takip ettim mutfağa çıkıyordu, içeri girdiğimde çok güzel bir kahvaltı hazırlamışlar. Aaaa belkide annem gelmiştir. diye düşünüyordum, ve balkondan ece ile dylan geldi günaydın hayatım dedi. Bende günaydın Dylan. Dedim ece ile dylan bana bakıp gülüyorlardı. Bende onlara mal mal bakıyordum.

"Niye gülüyorsunuz acaba?

Dylan:  hayatım saçın'a bak, bi çorabın var bi çorabın yok,

ece yine haykıra haykıra güldü.

yüzümü yıkayadım ve kahvaltıya oturduk. teşekkür ederim.
Bana süpriz yaptınız için

Dylan:ecenin fikri olduğu için eceye teşekkür ediyoruz.
Ece: rica ederim rica. bişey değil afiyet olsunn.
Diyerek yemeğe başladık ve ececim benim de sana bir sürprizim var.
ece: Nee! maviş gözleriyle bana baktı 'Anne ne süprizi?
Seni okula yazdıracağız ececim.
Oleyyy çok sevindim. Çok teşekkür ederim annem diyerek öptü yemeğimizi yedik, ece üzerini değiştirdi, dylan da odaya geçti. Bende masayı topladım, üzerimi değiştirdim makyajımı yaptım. Dylan ile birlikte yani ecede, arabaya bindik adalara gidicez, eceye de süpriz olucaktı. Araba bindik ece anne nereye gidiyoruz? Diye bir soru sordu. ececim ama süpriz söylenmez ki. Yaa annecim çok merak ettim.
Az kaldı kızım.
Adaya yaklaşmıştık ve geldik arabadan indik. Aaaaaa anne burası çok güzel. bisikletleri aldık ve sürmeye başladık. Bir iki saat sürdük artık yorulmuştuk oturduk bi ağacın altına biraz dinlendik, ama ece uyuya kalmış çok yorulmuş herhalde Dylan yatarken ecenin fotoğrafını çekip ınstegrama attı. Artık eve gitme zamanı gelmişti. dylan eceyi kucakladı ve araba yatırdı. arabaya bindik. Güzel gündü yaa ece de mutlu oldu hem.
Sandy aşkım senin sayende, iyiki benimsin.
Aşkım tabi seninim bitanem. eve gelmiştik kapıyı açtım ece yi odasına yatırdı dylan.
Dylan ile beraber bizde televizyon izliyorduk. saat baya geç oldu hadi yatalım artık. tamam aşkım. geceliklerimizi giydik ve yatağa girdik Bem beyaz kırlentin içinde mis gibi çiçek kokulu, dylan yatmıştı. Bende yattım.
Sabah kalktım Dylan yatıyordu. bana hep süpriz yaptı şimdi de ben ona yapacağım. Yüzümü yıkadım ve mutfağa geçtim, hemen kahvaltıyı hazırladım. Ve Daylan ' ın yanına gittim, yanağını öptüm sağ gözü açıldı yine öptüm uyandı. Hadi kahvaltıya canım, diyerek eceyi uyandırmak için ecenin odasına girdim eceyi uyandırdım. Dylan ile ece yüzünü yıkadı yemeğe oturduk

.................... Bölüm istiyorsanız eğer ☺
Vote attın... 😍😍😍
Yorumla aşklarımmmmm
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin