Bölüm 29

64 18 0
                                    

Sahile gitmek için okuldan çıktık ve arabaya bindik. Dylan benim gözümün içine bakıyordu ve 10 dk sonra sahilde indik ellerim baya bi üşümüştü elimden tutu yüzüklerimiz bir birine deyerek ses çıktı Dylan bana baktı bende ona ve sarıldık bir birimize arkamızdaki kız bizim fotoğrafını çekmiş arkama döndüğünde gördüm ve gelirmisin canım iki dk dedim ve yavaş yavaş korku içinde yanıma geldi benden korkmana gerek yok canım. Bakim fotoğrafa dedim güzel çıkmamış ki. Kızda o zaman bidaha çekim dedi. Olur canım. Bizi birdaha çekti ve güzel çıkmıştı telefondan bana attı. Ve kızda bu ara da fotoğrafcıymış. Bana istediğin zaman beni arayabilirsiniz arkadaşlarına da öner tamam canım dedim ve Dylan ile yürümeye başladık.. Herşey çok güzel gidiyor du allaha şükürler olsun ki...
İleride bir Bank vardı oturduk sessiz sessiz kuşların seslerini dinledik derken Dylan nın omzuna kafamı yasladım derken uyuya kalmışım ve biraz zaman geçtik ten sonra uyandım birde ne göreyim Dylan telefondan uyurken çekilmiş fotoğraflara bakıyor du. Dylan bu ne.
Aşkım fotoğrafcı kız çekti ben istedim çekmesini iyi tamam aşkım.
Sandy hadi gidelim üşüceksin yoksan dedi. Tamam aşkım dedim elimden tutu ve sarılarak arabaya bindik eve geldiğimde direk yatağa attım kendimi... Dylan yanıma gelmiş yatağa uzandı ve kafamı dizine koydu hissediyordum ama ses çıkarmıyordum saçımı oynamaya başladı sonra yanağımı öptü gözlerim açıldığında dudağım, dudağımın üstündeydi..
Telefonum çalıyordu direk kalktım ve telefonumu açtım.
Vote koymayı unutmayın 😊

 Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin