Gözlerimin açıldığı an istanbula geldiğimizi gördüm artık tiksiniyordum, yaşamak benim için çok zordu, sanki birinci sınıfta okumayı yazmayı öğrenmem kadar. içimdeki acı hiç sönmüyor du yanıyordu hâlâ.
Evin önünde durduk Dylan arabadan indi, ben bi beş dk öylece arabada oturdum dylan kapıyı açtı
"Hadi sandy" diye seslendi
He tamam diyerek arabadan indim eve girdim annem ile çekildiğimiz fotoğraflar vardı onlara teker teker bakıyordum ve bir an sinirlerdim nasıl bir hayatım var benim diye Dylan ın yanına girdim Dylan ben dışarıya çıkıp hava almak istiyorum. Sen tek başına hiç bir yere gidemezsin dedi. Nasıl? Diyerek kaşımı diktim ve baktım. Gidemezsin dedim sandy. Hayır gidicem diyerek hırkamı aldım kapıdan dışarıya çıktım hızlı bir şekilde Dylan kolumdan tutu sandy gitme dedim sana.. Dylan bırak kolumu. Diye bağırdım.
Dışarıya çıktım arkamdan Dylan geldi zorla arabaya bindirdi. Ben daha da çok sinirlenmiştim Dylan napıyosun sen ya. Sandy senin acın taze sen ne yaptığını bilemezsin o yüzden seni tek başına bırakamam. Hadi sahile gidelim. Ben bişey demedim öylece sustum yol boyunca bişey demedim aklımda annem vardı keşke göndermeseydim ama beni dinlemedi gitti..
Sahile geldik arabadan indim sahile daha da yaklaştım ayağım suya deyecek kadar yakındı ve hıçkıra hıçkıra ağladım sesimin çıktığı yere kadar bağırdım yumruğumu sıktım. Dylan arkamdan sadece beni izledi.
Sonra aniden arkama dönüp Dylan a sarıldım.. Sen beni hiç bırakmayacaksın dimi.. Dimi Daylan
Evet aşkım evet seni hiç bırakmayacağım. Ben içten bir nefes aldım ve Dylan'ın elinden tutum.
Dylannnn!!
Efendim efendim aşkım noldu?
Dylan ece, ece nerde?
Ece antalyada kaldı.
Olamaz bana kızımı getir.
Aşkım tamam diyer sarıldım.
Eve gidelim dedim dylan'a
Tamam aşkım hadi diyerek arabaya bindik ve göz göze geldik Dylan aniden dudağıma yapıştı ve öptü. arabayı park yerinden çıkararak eve gidiyoruz eve geldiğim de Dylan elimden tutu ve odaya girdik ben yatağa uzandım Dylan da yanıma geldi saçımı okşadı ve öptü..
Dylan âniden evden çıktı arabaya bindi ve bi beş dk sonra geldi bende yorgundum Zaten nerdeyse uyuyacaktım. Dylan limonata getirdi.
Sandy aşkım ellerimle yaptım hadi iç
Canın istemiyor ama aşkım.
Ama ellerimle yaptım.
Tamam diyerek içtim ve bitti. Dylan elimden aldı bardağı ama uyku daha da bastırdı. Ve gözlerim kapandı...Kitap yazması çok güzel yaaa..
İnşallah sizlerde beğenirsiniz.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk -ı Bela 💫🌟📚 📖
قصص عامةSoğuk bir kış günüydü. camdan yavaş, yavaş eriyip. kayan karları izlerken kapı çaldı. Kapıyı açtım ve küçük bir kağıt "da. "cama bak güzelim" yazılıydı koşa , koşa camı açtım.ve birde ne göreyim. kalpler içerisinde bir çok gül ve seni seviyorum "...