"Yana!" rayyan memanggil rayyan tanpa menggunakan interkom.
"aduh apa lagi yang tak kena ni?" yana masuk ke dalam bilik milik rayyan dengan tergesa gesa.
"Ya boss? ada apa?" yana berdiri di depan meja rayyan.
"Hmm.tolong maklumkan kat semua staff yang saya jemput mereka untuk menghadiri majlis birthday mummy saya malam ni"rayyan meletakkan fail di atas timbunan timbunan fail yang berselerak di atas meja dan di tepi meja nya.
"baik boss.ada apa apa lagi?"
"hmm awak datang malam ni tau." yana hanya mengganguk.
"ermm oh ya.daddy saya jemput mama dan papa awak juga." rayyan mengangkat kepala nya dan mata mereka berdua bertembung. yana dengan segera melarikan pandangan nya
"Insyaallah boss"
"okay awak boleh maklumkan kat semua staff.Selepas awak maklumkan tolong saya kemaskan fail yang berselerak ni dan letakkan dekat rak." yana mengangguk dan keluar dari bilik milik rayyan.
"Yana pergi juga ke?" melisa berdiri di sebelah yana bertanya kepada yana.
Yana mengganguk."ha'a boss ada jemput yana.jadi yana pergi lah."
"Oh ya lupa mel nak tanya kat yana.Tadi kenapa yana dan boss lewat masuk office?"
"Oh boss bawa yana pergi mall." melisa menutup mulut nya tanda tidak mempercayai kata kata yana.
"Wah betul ke?"
"ha'a lah." jawab yana selamba.
"kenapa boss bawak yana pergi mall?"
melisa masih ingin mengorek rahsia daripada yana."Boss nak beli hadiah untuk mummy dia lah.dia minta pendapat yana tentang hadiah yang sesuai untuk dia hadiah kan untuk mummy dia.
"Eh untungnya yana." mel memegang baju yana.
"biasa ja lah mel.boss bukan nya beli kan hadiah untuk yana pun." mel hanya tersenyum dan mengagguk.
"Yana mel nak pergi siapkan kerja nanti boss kesayangan yana marah pulak."
"Yalah yalah yana pun masih ada kerja yang belum di siapkan." mel pergi ke meja dia manakala yana masuk kedalam bilik rayyan semula.
"Lama jugak awak maklum kan.Mesti gosip ni." Yana duduk mencangkung di sebelah meja rayyan dan mengambil fail yang berselerak.
"Eh mana ada boss."
"Saya nak awak susun dengan betul.And awak tolong susun fail yang ada kat rak tu sekali.susun ikut warna." Hish dia ni dia fikir rak ni sikit ke? banyak ni.Waa papa mama yana dibuli.Kerja yana kat luar masih banyak.
Dia menyusun fail itu dengan teratur.Rayyan memusingkan kerusi nya dan berpeluk tubuh.Hah nak kritik lah tu.
"Fail yang awak pegang tu letakkan kat tempat lain.Fail tu penting nanti susah pulak nak cari." Yana mengganguk dan meletakkan di tempat lain.
Rayyan kembali mengarah ngarah yana dan menyebabkan yana naik geram.-TBC
YOU ARE READING
Sayang Awak!! Encik Cerewet!! [ SLOW UPDATE!]
NezařaditelnéTengku Rayyan Danial Seorang yang cerewet dan suka hasil kerja yang sempurna.Oleh itu beberapa P.A nya telah berhenti kerja kerana tidak tahan atas sikap cerewet nya itu Tengku Adryana Aqaisyan Seorang yang baik dan lemah lembut. P.A kepada rayyan,s...