De data asta stiau toti drumul. Coridorul, usile, liftul si scarile care trec prin podea; totul le era cunoscut. Biroul lui Huxton, inca intunecat, semanand cu o camera obscura nu mai parea la fel de straniu ca prima data. Nina, Nate si Chris stateau in picioare, privind-ul pe Huxton tastand ceva la calculatorul sau mare.
- Stam aici de 10 minute. Nu vrei sa ne spui de ce ne-ai chemat? intreba Nate, plictisit, rezemandu-se de un stalp.
Huxton nu ridica ochii din calculator.
- Nu. V-am spus ca trebuie sa fiti toti. Nu vreau sa povestesc acelasi lucru de doua ori.
- O strang de gat pe blonda aia. mormai Nina, asezandu-se turceste pe covor.
Chris se uita la ceas. 7:15. Cornelia intarzia de exact 13 minute.
- Nu vreti sa... incepu el, cand blonda intra brusc.
Abia atunci, Huxton ridica privirea.
- Bun. Ne-ai onorat cu prezenta.
Cornelia zambi si ridica din umeri.
- Cineva trebuia sa va inveseleasca si voua ziua.
- Si atunci ce cauti tu aici? intreba Chris, iar fata ii arunca o privire veninoasa.
- Chris, las-o in pace. Poti sa te iei de ea dupa ce o strang de gat. pufni Nina, ridicandu-se de pe covor. Tu chiar nu stii ce e aia punctualitate?
- Poate ca as ajunge la timp daca as fi sunata la ore decente si mi s-ar da destul timp sa fiu gata. Nicio persoana decenta nu poate fi gata in jumatate de ora.
- Si atunci noi trei cum am fost aici la timp? gesticula nervoasa roscata.
- Am spus ca persoana DECENTA, sublinie blonda.
- Voi doua, incetati. momai Huxton. Nu am toata dimineata la dispozitie, si nici voi.
- De fapt, eu... incepu Chris, dar Huxton ii facu semn sa taca.
- Nu, nici tu. Aveti cu totii treaba dupa.
- Macar pe asta ai nimerit-o. Am programare la manichiura. Tot stresul asta nu se evapora. comenta Cornelia.
- Mi-e teama ca va trebui sa o anulezi. spuse simplu barbatul si inchise laptopul.
Blonda deschise gura, pregatindu-se sa ii raspunda.
- Doar taci. spuse Nate, asezandu-se pe un scaun. Huxton, te rog, zi-ne de ce ne-ai chemat.
- In sfarsit, cineva cu simt. ofta barbatul, iar Nina, Cornelia si Chris incepura sa rada, toti dintr-o data. E ceva amuzant?
- Nu, nimic. Doar continuati.
Paru sa vrea sa comenteze, apoi se razgandi.
- Am auzit ca vreti sa plecati la Londra.
Cei trei se oprira brusc din ras.
- Da. Ce-i cu asta?
- Vreau sa stiu ce sperati sa gasiti acolo. Ce ati vazut?
Cornelia se foi inconfortabil sub privirile celor din jurul ei.
- O coroana... o coroana incrustata cu pietre.
- Credem ca diamantul Cullinan este una dintre nestematele alea de care ne-ai tot vorbit tu.
- Diamantul Cullinan... hmmm. Da, ar putea fi. Desi daca e adevarat, o sa va fie greu sa aduceti partea magica din el la Ordin.
- De ce?
- Pentru ca a fost cel mai mare diamant si a trebuit impartit. Ceea ce va reduce considerabil sansele sa gasiti bucatica din el care are proprietatile magice.
CITEȘTI
Sub Semnul Celor Cinci
FantasyNina e campioana la tras cu arcul, dar se teme de inaltimi. Cornelia e cea mai buna la scrima, insa uraste natura. Nathaniel e un înotător încercat căruia îi este frica de foc. Christian e un mic geniu care tremura ca un pisoi când vede apa. Löise e...