16 - Fereste-te!

97 13 6
                                    

- Nu, nu, nu! ofta, Nate, uitandu-se la Chris care incerca sa danseze cu Cornelia. Trebuie sa fii mai maleabil...

Baiatul isi lua mainile de pe fata si se puse in fund pe podea.

- Nu pot.

- Ba sigur ca poti... trebuie doar sa.... sa gasesti o cale sa rezolvi problema cu zidul asta pe care il construiesti in jurul tau... incerca blonda sa il incurajeze, punandu-si mainile in solduri si uitandu-se la el de sus. Gandeste-te la elementul tau. E apa. Rezolva toate problemele. Daca ai probleme de ten, bei apa si iti trece. Daca ai kilograme in plus, bei apa si ajuta, spuse Cornelia, uitandu-se la Chris care statea neputincios pe podeaua livingului ei in timp ce Nate se rezemase de un perete, dandu-se batut.

- Daca fata pe care o placi are iubit, il îneci, si ajuta. continua el, ridicandu-se si incepand sa se invarta prin camera.

Cornelia chicoti putin, iar Nate isi dadu ochii peste cap.

- Toate glumele din lume nu or sa te ajute. Este o cauza pierduta! ofta exasperat.

Se indrepta spre minibar-ul Corneliei si isi turna un pahar de vin.

- Ce faci? Trebuie sa gasim o solutie pentru el, sari ea, alergand sa ii ia paharul si punandu-l la loc pe masa.

- Ei bine, chimia demonstreaza ca alcoolul e o soluție, le atrase Chris atentia, si fu randul lui Nate sa rada, in timp ce Cornelia isi dadea ochii peste cap.

- Deci jur, am auzit mai multe glume de tocilari in ultima saptamana decat in toata viata mea. Nu cred ca mai fac fata.

- Acum intelegi prin ce trec zilnic? intreba Nate, ducand paharul la gura, fara ca fata sa il mai opreasca de data asta.

Purta niste panataloni de un albastru deschis si un top negru, aratand mai casual decat o vazuse Nate, surprinzandu-l ca putea arata asa putin... pretioasa?!?!... si totusi absolut draguta. Avea parul ridicat intr-o coada si ochii neincarcati de machiaj, aratand naturala si aproape ca o adevarata Gardiana a Pamantului. Isi muta privirea de la ea spre Chris, care se intinsese inapoi pe covorul moale din mijloc, uitandu-se la tavan. Se chinuia de o saptamana cu el sa il ajute sa o invite pe Löise la bal si nu ajunsesera sa faca nici un progres.

- E o cauza pierduta. ii sopti Corneliei, mult mai aproape de urechea ei decat ar fi fost necesar, iar ea se infiora.

Isi ridica inspre el ochii ei verzi, fascinanti, iar pentru un moment, Nate fu tentat sa o sarute. Dupa sarutul de la cantina, singurele lor interactiuni fusesera imbratisari lungi, de ochii lumii, maini impletite si mici pupici pe obraz, pentru a-i sustine minciuna Corneliei, iar totul mergea asa cum trebuia.

- Deci? Care e faza cu voi doi? intrba brusc Chris.

Nate se uita spre blonda, dar fara ca macar sa clipeasca, fata zambi, raspunzandu-i lui Chris.

- Of, esti asa adorbil. Nu tot ce pare si este.

Baiatul ridica din sprancene.

- Adica ego-ul tau imens e doar o aluzie? intreba el, iar Nate pufni usor, prfacandu-si rasul in tuse sub privirile furioase ale Corneliei.

- Adica o fata trebuie sa faca ceea ce o fata trebuie sa faca pentru a-si pastra pozitia. Iar intamplarea face ca Nate, sau ma rog, macar imaginea lui, sa fiee ceea ce imi trebuie mie acum.

- Deci insinuezi ca nu e nimic intre voi.

- Nu insinuez, afirm.

Cornelia incepuse sa se enerveze. Intrebarile lui Chris o deranjau nespus, o iritau si ii racaiau idei pe care nu voia sa le trezeasca. Baiatul paru sa mai vrea sa adauge ceva, dar Nate lasa paharul de vin pe masa si isi freca palmele.

Sub Semnul Celor CinciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum