Shawn's POV
Ik ijsbeer al zo'n tien minuten door mijn kleedkamer heen. De zenuwen worden met de minuut erger. Of ik zenuwachtig voor het optreden ben? Nee, zeker niet. Dit is wat ik het liefste doe, maar dat meisje. Zou ze wel komen? Misschien houd ze helemaal niet van mijn muziek en heeft ze dat kaartje aan één van haar vriendinnen gegeven. "SHAWN NOG ACHT MINUTEN". Ik stem nog even snel mijn gitaar in en ga dan richting het podium.
Ik word verwelkomt met het gegil van alle meisjes in het publiek. "Hoi allemaal, wat geweldig dat jullie hier vandaag zijn. Ik ga beginnen met een zeer geliefd nummer; Aftertaste". Opnieuw wordt er gegild en geklapt.
Lucy's POV
Hij begint met het spelen van het nummer Aftertaste. Deze heb ik nog niet eerder gehoord, denk ik. Hoewel ik voorin sta en aardig wat ruimte heb vergeleken met de mensen achterin, word ik alsnog van alle kanten aangestoten. Ik luister naar de tekst en vertaal deze voor mezelf als een translate machine.
"Blijkt dat niemand mij kan vervangen. Ik ben permanent, mij kun je niet wissen. Ik zal je helpen herinneren. Nog één kus is alles wat je nodig hebt".
Bij het nummer 'Memories' gaan alle handen de lucht in. Kayleigh pakt mijn hand vast en trekt deze mee omhoog. Alweer lopen de tranen over haar wangen. Ik heb haar nog nooit zo erg zien genieten. Ik moet er wel een beetje om lachen. Ik zwaai met mijn andere arm mee en sluit mijn ogen.
Shawn's POV
Terwijl ik op mijn gitaar speel en de meisjes gek maak met mijn muziek, vallen mijn ogen op iemand helemaal voorin. Daar staat ze dan. Met haar ogen gesloten, haar hand in die van haar vriendin en een liefelijke glimlach op haar gezicht. Als ze haar ogen opent kijkt ze recht in die van mij. Ze kijkt een paar keer achterom en lacht dan wat verlegen, terwijl ze naar de grond blijft staren. Ik houd mijn ogen op haar gericht in de hoop dat ze nog eens opkijkt. En ja hoor, ik wist wel dat ze dat niet volhield. Ik glimlach en geef er een knikje bij, als bevestiging dat die voor haar was.
JE LEEST
Aftertaste ft. Shawn Mendes
FanfictionLucy. Het meisje dat nooit eerder van Shawn Mendes heeft gehoord, tot die ene dag in het centrum van Las Vegas... Alle rechten voorbehouden aan © summr-