Hoofdstuk 25

4.1K 144 19
                                    

Shawn's POV

Ik trek Lucy mee het strand op. Ik hoop zomaar dat dit een hele mooie avond gaat worden. We gaan op een grote zandheuvel zitten en kijken zo naar de zee. "Ik was al bang dat je niet zou komen vanavond" Mompel ik, waarschijnlijk onverstaanbaar. Er verschijnt een verlegen lachje op Lucy's gezicht. "Ga je mee wandelen of moet je nog een vuurtje steken met die ene chick?". Ik lach om haar opmerking. Die is duidelijk weer eens jaloers. Schattig is het wel. "Ik denk dat ik liever wat tijd met haar besteed". Ik steek mijn tong uit en ren de heuvel af. Het zand stuift langs mijn gezicht. Twee handen grijpen mijn schouders. "Dat dacht ik niet". Lucy springt op mijn rug en houd haar armen stevig om mijn lichaam heen. Lachend laat ik ons beiden in het zand vallen. Ik lig boven op haar met mijn armen links en rechts van haar gezicht. "Wat" Zegt ze lachend. Voor zover het lukt haal ik mijn schouders op. "Ga je me nu zoenen net als in films of ga je gewoon van me af" Zegt ze met nog steeds met een slappe lach. 

Zonder na te denken breng ik mijn gezicht dichter naar die van haar toe en raken mijn lippen die van haar. Ze gaat mee in de kus en wikkelt haar armen om mijn schouders. Haar zachte en volle lippen branden op die van mij. Er gaat een tinteling door mijn hele lichaam heen. Alsof ik onder stroom sta, maar deze keer voelt het geweldig en ik wil dat het nooit meer stopt.

Lucy's POV

Shawn laat zich naast me op het zand vallen. Zijn lippen zijn wat rood van het zoenen en zo ook zijn wangen van het rennen. Het duurt even voor ik besef wat er net gebeurd is. Ik draai me op mijn linkerzij waardoor mijn hoofd akelig dicht bij die van Shawn ligt. "Ik had niet verwacht dat je dat zo letterlijk zou nemen" Zeg ik lachend. Ik aai met mijn hand over zijn gloeiende wangen en breng opnieuw mijn mond naar die van hem. 

Alle cocons in mijn lichaam zijn zojuist uitgekomen tot vlinders.

Aftertaste ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu