Lucy's POV
Ik word wakker geschut door Kayleigh. Ze logeert vandaag bij me om te vieren dat mijn moeder een week lang weg is. "Ja ik ben wakker. Oké! Stop maar!" "Sorry, maar ik heb geweldig nieuws". Slaperig ga ik overeind zitten. Ik wrijf in mijn ogen om er zeker van te zijn dat ik wakker ben. "We hebben vandaag een vrije dag". Alleen mijn blik al geeft aan dat ik niet begrijp waarom. "Er is wat kapot op school, waardoor ze dicht zijn. Iets met pijpleidingen ofzo" "Kay, dat is echt geweldig nieuws" "Ik maak wat ontbijt. Start jij Netflix op?" Lachend knik ik naar haar. Zo'n vriendin heeft iedereen toch nodig? Ik schuif mijn laptop opzij, zodra hij op Netflix staat en open mijn mobiel.
(C= Cameron L=Lucy)
Cameron
Laatst gezien om 10:27
------------------------------------------
C: Ey Luce😜 10:24
C: We geven vanmiddag een feest voor Nash 10:24
C: Zin om ook te komen? 10:25
L: Heeyy Cam 11:02
L: Hoelaat? 😉 11:05
C: 18:00, Insomnia café 11:05
C: Oh en wil je alsjeblieft je vriendin meenemen?😝😁 11:06
L: Sure😄 11:06
L: Oke, dan tot vanavond 11:06
C: Dag😘 11:07
L: Byee😘 11:07
"Is chocolade heel erg als ontbijt?". Lachend steek ik mijn duim omhoog. "Kay, raad eens wat wij vanavond gaan doen?" "Lauwe pizza eten" "Nee, Cameron heeft ons gevraagd bij het feest van Nash te zijn" "Echt waar!?" "Jaaa en weet je.. Hij vroeg speciaal naar jou" "Geen grappen over dit, dat ligt gevoelig". Ik haal mijn mobiel te voorschijn en laat mijn gesprek aan Kayleigh zien. "See it?" "OH GOD, LUCY WAT MOET IK AAN DOEN?" "Ontspan, The Walking Dead dan maar doen?". Aangezien dit haar lievelingsserie is moet het een goed voorstel zijn.
Kayleigh's POV
Hoewel dit de beste serie in mijn leven is, kan ik me niet focussen. Cameron Dallas heeft gewoon naar mij gevraagd. DALLAS! De jongen die naast Shawn perfect is en als ik hem zo eens beter bekijk, eigenlijk perfecter is. "Luce" "Hmn?" "Kijk dit" "Come on Kay" "Zeg alleen dat zijn sixpack goed is". Haar zucht veranderd al snel in een harde lach. "Het is goed" "Nee, zeg het" "KAYY!". Ik kijk haar met een pruillip aan. "Cameron Dallas z'n sixpack is goed" "Zie je, niet alleen ik vind dat" "Oh godverdomme Kay". Lachend neem ik een hap van de reep chocolade.
JE LEEST
Aftertaste ft. Shawn Mendes
FanfictionLucy. Het meisje dat nooit eerder van Shawn Mendes heeft gehoord, tot die ene dag in het centrum van Las Vegas... Alle rechten voorbehouden aan © summr-