Lucy's POV
Zodra ik het doosje open komt er een koperkleurige ring tevoorschijn. Ik sla mijn handen voor mijn mond, puur omdat ik mezelf geen houding weet te geven. "Ik vraag je niet ten huwelijk hoor" Lacht Shawn verlegen. Hij haalt de ring uit het fluwelen kussentje en doet hem om mijn vinger. Opnieuw stromen de tranen over mijn wangen. Wat een overdreven gedoe, stop Lucy, stop met huilen. Zonder iets te zeggen vlieg ik Shawn in de armen. Ik geef hem zo veel kusjes als ik kan.
We draaien langzaam om en gaan op het bed liggen. Terwijl Shawn op me ligt en me overal kusjes geeft duw ik de spullen van het bed af. Op zijn gitaar na. Zijn arm gaat over mijn rug heen en de andere volgt. Hij veegt een traan weg uit mijn ooghoek en streelt mijn wangen.
Overal waar Shawn zijn vingers neer zet volgt een tinteling. Zijn lippen zijn al wat opgezwollen van het zoenen. Zijn vest trek ik van zijn armen af en ondertussen raak ik verstrikt in een nieuwe zoen. Shawn gaat wat rechter overeind zitten en trekt zijn shirt over zijn hoofd. Deze legt hij met zijn gitaar op de grond. Weer draaien we om, zodat ik bovenop Shawn lig. Ik geef hem een zuigzoen in zijn nek en vervolg deze met een kus op zijn lippen.
@LucyHoward So glad to call you 'mine'. I love you Shawn, so much.
Shawn's POV
Het is half zes in de ochtend en ik ben gewekt door alle werkzaamheden in de stad. Lucy licht dicht tegen me aan en met haar hoofd leunt ze op mijn borst. Ik geef een kusje op haar haren en pak dan mijn mobiel. Al snel zie ik de Tweet van Lucy verschijnen. Op één of andere manier juicht alles in mijn lichaam, want het is zo. Lucy en ik zijn samen en mijn fans hebben daar niks over te zeggen. Ik ben dan ook ontzettend blij dat de Mendes-Army haar zo leuk vindt. Alsof je Lucy niet leuk kunt vinden.
Ik stap voorzichtig uit bed om vervolgens vast een douche te nemen. Net zolang douchen als je wilt, omdat er niemand is die je tegenhoud. Niks liever! Ik laat de straal ijskoud water over mijn gezicht stromen zodat ik meteen wakker ben.
Ik heb vast roemservice besteld, zodat Lucy niet hoeft te stressen voor het ontbijt tot half elf. Pancackes, natuurlijk. Ik sta in mijn korte broek op het balkon, met een beker koffie in mijn handen. De zon brandt op mijn lichaam.
Met mijn shirt aan en haar haren in een warrige knot, komt Lucy aanlopen. "Goodmorning beautiful". Ze kijkt me verlegen aan en geeft vervolgens een kus op mijn mond. Ze neemt gretig een slok van mijn koffie en gaat dan dicht tegen me aan staan. Ik sla mijn armen om haar middel en leg mijn kin op haar haren. "Bedankt" Mompelt ze dan. "Voor wat? Gister?". Ze haalt haar schouders op. "Voor het zijn in mijn leven". Ze draait zich met haar gezicht naar die van mij en fronst haar wenkbrauwen door het zonlicht wat in haar gezicht valt. Ontzettend sexy, zoals alleen Lucy sexy kan zijn. Ik geef haar een kus en zet ondertussen mijn koffie achter me neer. "Ik hou.." Ze vervolgt haar zin met een kusje in mijn nek. "Van..". Haar volle lippen drukt ze op die van mij. Ik breng mijn tong langzaam in het spel. Ze onderbreekt me en kijkt me recht in mijn ogen aan. Haar ogen stralen. De twinkel in haar ogen maken me ontzettend gelukkig. "JOU!.. en pancackes". Lachend geef ik een kusje op haar voorhoofd.
Ze loopt terug de kamer in en roept vervolgens hard "ALS JIJ OOK ONTBIJT WILT MOET JE NU KOMEN, LIEFIE"
JE LEEST
Aftertaste ft. Shawn Mendes
FanfictionLucy. Het meisje dat nooit eerder van Shawn Mendes heeft gehoord, tot die ene dag in het centrum van Las Vegas... Alle rechten voorbehouden aan © summr-