Hoofdstuk 41

3.7K 121 14
                                    

Shawn's POV

Mijn vader en zusje komen ook naar beneden. "Hallo Lucy, leuk je te ontmoeten". Lucy staat op om hem een hand te geven. "Insgelijks" Zegt ze vriendelijk, maar verlegen. "Omg je bent echt nog mooier in het echt". Ik lach om Aaliyah haar eerste reactie. "Mag ik je een knuffel geven?" "Haha tuurlijk". Ze geven elkaar een knuffel. Volgensmij hebben ze nu al een klik. Magisch. "Krijg ik ook nog een knuffel of wat?" Zeg ik met een pruillipje. Ze springt in mijn armen en ik geef een kusje op haar wang. "Hoe was het vandaag?" "Beter dan ooit". Ik neem plaats naast Lucy en sla mijn arm om haar heen. "Uitslover" Lacht Aaliyah. Ik kaats haar een dodelijke blik terug.

De hele avond worden er veel gesprekken gevoerd. Hoewel mijn moeder alles over Lucy weet, blijft ze allemaal vragen stellen. "Zullen we je tas uitpakken?" Vraag ik aan Lucy om haar uit het gesprek te redden. "Ja is goed" "Excuseer ons" Zeg ik tegen mijn moeder. Lachend loopt ze naar de keuken

"Wouw, je kamer is zo leuk" Zegt Lucy als ze alle tekeningen aan de muur bekijkt. "Bijna net zo leuk als jij" Zeg ik terwijl ik in haar zij knijp. Ze lacht en laat de kuiltjes in haar wangen zo zien. Ze gaat op de rand van mijn bed zitten en pakt het schildrijlijstje met haar tekening van mijn nachtkastje af. Ze glimlacht er naar. Ik ga naast haar zitten en haal een briefje uit mijn broekzak. "Wat is dat?" "Ik heb het elke dag bij me". Ze vouwt het briefje open. Er is iets wat haar extra laat stralen. "Nu heb je mij gewoon elke dag bij je" Zegt ze lachend. Ik duw haar naar achter op mijn bed en ga op haar liggen. Met mijn handen ga ik door haar haren heen. Voorzichtig drukt ze een kus op mijn lippen. Ze branden als kolen op die van mij. Ik wil dat dit gevoel nooit meer weg gaat.

"We gaan e..". Geschrokken ga ik overeind zitten. "Eten" Maakt Aaliyah haar zin af. "Heb je nooit gehoord van kloppen?" Zeg ik geïrriteerd. Meer uit schaamte. "Ssjjj" Zegt Lucy lachend terwijl ze over mijn rug wrijft. Ze pakt mijn hand vast en trekt me mee naar beneden. 'Wonderbaarlijk hoe snel ze zich al thuis voelt' zeg ik in mijn hoofd met een brede glimlach op mijn gezicht.

Aftertaste ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu