Lucy's POV
"We zijn er man" Hoor ik Mohammed door de speaker zeggen. Zuchtend ga ik wat rechter overeind zitten. Waarom duurde dit moment niet nog ietsjes langer? "Hier, je mobiel" "Bedankt, wat heb je gedaan?" "Geen vragen meer vandaag" "Daar heb je een punt". Hij lacht zachtjes en raakt het topje van mijn neus aan met zijn wijsvinger. "Zal ik meelopen naar de deur? Oh nee wacht, ik loop mee naar de deur".
Shawn's POV
Ze lacht heel mooi. "Zijn dat nou kuiltjes Lucy?" "Stop hoor". Ik lach om haar geïrriteerde gezichtje. Ik stap de auto uit. Kayleigh staat al bij de voordeur, hevig in gesprek met haar moeder, denk ik. Als Lucy de auto uit wilt stappen pak ik snel haar middel beet en til ik haar uit de auto. Opnieuw lacht ze. "Leuk hoor die kuiltjes in je wangen" "Stoooppp" "haha" "Nou ik denk dat er iemand dringend mijn hulp nodig heeft" Zegt ze terwijl ze naar Kayleigh wijst. Ik knik. "Bedankt" "Voor wat? Oh nee geen vragen meer.." Zeg ik beteuterd. Ze gaat op haar tenen staan en trekt mijn gezicht dichter naar zich toe. "Alles" Fluistert ze in mijn oor.
Lucy's POV
"En ik weet dat ik geen fan ben, maar ik zou graag een knuffel van je willen". Hij lacht heel schattig en slaat zijn armen om mijn rug heen.
Nu is het echt tijd om te gaan. Ik ren naar Kayleigh toe. "Dag mooie Lucy" Hoor ik Shawn zeggen. Als Kayleigh's moeder naar buiten loopt rijd de auto al de straat uit. "Wie waren dat?" "Gewoon.. buren ofzo" Mompelt Kayleigh. "Die rijden dus echt veel te hard, nou jongens kom op, hup naar binnen". Voor Kayleigh ook naar binnen loopt pak ik haar hand vast. "Hoorde jij dat ook?" "Wat?" "Wat Shawn zei" "Even denken.. NATUURLIJK HOORDE IK DAT" "Dus hij zei het echt?". Gillend springt ze om me heen. "Kay stt, straks hoort je moeder ons nog".
We rennen de trap op naar haar slaapkamer en ploffen op haar bed neer. Kayleigh pakt mijn hand stevig vast. Hij trilt een beetje. Nee wacht, dat is die van mij. "Bedankt Lucy, je hebt me echt de beste avond van mijn leven gegeven" "Nou volgens mij was het Shawn die dat deed". Lachend pakt ze mijn mobiel uit mijn broekzak. "Leeg.."
JE LEEST
Aftertaste ft. Shawn Mendes
FanfictionLucy. Het meisje dat nooit eerder van Shawn Mendes heeft gehoord, tot die ene dag in het centrum van Las Vegas... Alle rechten voorbehouden aan © summr-