Lucy's POV
Shawn en ik staan in de kleine lift van het hotel. "Is dat serieus zijn vader?". Shawn knikt lachend. "Kamer 59, dat moet hier ongeveer zijn". Enthousiast ren ik naar de deur toe. "Als jij nou even hier wacht.." Zegt Shawn terwijl hij ingewikkeld met de tassen bezig is. "Hier wachten? Ja doei, nu ben ik nieuwsgierig ook". Ik duw Shawn aan de kant en ren de kamer in. Mijn mond valt vrijwel direct open. De kamer is ontzettend groot en luxe. Op het bed liggen roze rozenblaadjes en er liggen er ook wat op de grond.
Mijn oog valt op de badkamer. Hij heeft een glazen deur en in de muur zit een smal raampje. Er staat een groot vierkant bad en rond het plafond zit let verlichting die langzaam van kleur veranderd.
Ik hoor dat Shawn eindelijk binnen is en ik loop terug naar de slaapkamer. In precieze ook de enige kamer.
Ik ren naar Shawn en vlieg hem in de armen. "Waarom heb je dit gedaan? Je weet toch dat dat helemaal niet hoeft" Zeg ik in een versneld tempo om mijn tranen binnen te houden. Niet huilen nu Lucy, het is maar een gi-ga-luxe hotelkamer voor alleen ons twee, verder niets. "Al sliepen we samen op straat weet ik dat je het geweldig vond, niet zo geweldig als dit maar... Ik wil ook wel eens samen zijn met mijn vriendin" Zegt hij een beetje stotterend. Hij drukt een kus op mijn mond en we blijven een tijdje knuffelend staan.
Shawn graait in mijn tas en vist er een bikini uit. "Ready?" "Is er een zwembad?" "Nee we gaan gewoon lekker in onze zwemspullen rondlopen" Zegt hij plagend. Hij geeft een kusje op mijn neus en duwt me naar de badkamer. Waarom zat er ook al weer een raam in deze badkamer? Ik kleed me om en check voor de zekerheid of mijn benen goed geschoren zijn. Drie schrammen, een blauwe plek en wat sneetjes van het scheren, perfect! "Ik ben klaar" Roep ik door de kamer heen. Al snel barst ik in lachen uit. "Ik denk dat je mijn badjas aan hebt" Zeg ik met de tranen in mijn ogen. "Sexy toch" Zegt hij lachend. Mijn badjas moet inderdaad die van Shawn zijn geweest. Ik moet hem als een trouwjurk over de grond slepen.
Voor ik het zwembad in spring probeer ik Kayleigh nog eens te bellen. "Met Kay" "Hey met mij" "Lucy schat ik ga zwemmen dus ik moet ophangen oke?" "E..ehm.." "Bel je later mop, kus". Met die woorden hangt ze op. Ook toevallig.
Ik doe mijn badjas uit en spring met een grote aanloop in het zwembad. Shawn neemt een duik en komt op me afzwemmen. Als hij boven komt spuugt hij een straaltje water in mijn gezicht. "Shawn! Gedver". Ik zwem achter hem aan en zodra ik in zijn buurt kom grijp ik zijn schouders stevig vast. Ik neem een grote hap van het zwembadwater en klem mijn benen om zijn middel heen, wat aanzienlijk makkelijk gaat in het water. Zo snel mogelijk spuug ik alles weer uit in zijn gezicht. Lachend laat ik me achterover vallen. "Niet te geloven dat ik zojuist een hap van dat ranzige water heb genomen" "Ik heb er net nog in geplast" Zegt Shawn met een serieuze blik. "NIET!?". Op dat moment gaat er een grote golf van water over mijn hoofd heen.
"Kayleigh?"
JE LEEST
Aftertaste ft. Shawn Mendes
FanfictionLucy. Het meisje dat nooit eerder van Shawn Mendes heeft gehoord, tot die ene dag in het centrum van Las Vegas... Alle rechten voorbehouden aan © summr-