Shawn's POV
Ik lees de laatste bladzijde van mijn favoriete Harry Potter boek nog snel uit. Lucy is volgens mij bezig met het bestuderen van de kamer. "Welk boek lees je?" "Harry Potter" Mompel ik zachtjes. Ik vind het vreselijk als mensen me onderbreken tijdens het lezen. "Oh leuk" "Hmh" "Dat zal ik opvatten als een 'ja' " Lacht ze. Ik vouw de bovenkant van de bladzijde om en sla mijn boek dicht. "Ja do...". Ik weet ineens niet meer wat ik wilde zeggen. Zo heb ik Lucy nog nooit gezien. Zo.. Bloot. Voor zover ik het zo kan noemen. Ze is echt beeldschoon. "Is er iets?" "Oh ehm.. Sorry. Ik ga even douchen" Stamel ik. Ik kijk nog één keer naar Lucy en stap dan de badkamer in.
Als ik de kamer binnenloop ligt Lucy al op bed. Met haar rug naar mij toegedraaid. Dat maakt dat ik haar billen kan zien. Shit, Shawn. Focus. Ik ga in bed zitten en haal mijn hand door mijn natte haren heen. Lucy heeft haar ogen gesloten. "Lucy?". Ik krijg geen reactie terug. Die slaapt snel.. Ik leg haar hoofd op het kussen en trek het deken over haar heen. Ik ga dicht tegen haar aan liggen en aai met mijn hand over haar wang heen. "Slaapzacht Lucy".
Lucy's POV
Ik word langzaam wakker door de felle stralen zonlicht die op mijn gezicht vallen. Ik lig in de armen van Shawn. Wow. Hoe ben ik zo terecht gekomen? Ik zou zweren dat ik ver van Shawn vandaan lag. Hij is wel lekker warm. Ik draai me om en pak mijn mobiel. Maandag 10:12. "Shit" Zeg ik gestrest. "Ook goeiemorgen" Mompelt Shawn. "Shawn, ik ben te laat voor school". Ik ren het bed uit, naar de badkamer. Ik spring in mijn legging en trek mijn eigen shirt weer aan. Ik stop mijn haren in een lelijke staart. "Waar zijn mijn schoenen?". Shawn wijst naar het kastje bij de deur. "Lucy, ik breng je wel" "Schiet dan op" "Oké oké". Ik prop snel drie pepermuntjes in mijn mond, gewoon voor de zekerheid.
(K=Kayleigh L=Lucy)
Kayleigh🌈✨
Online
-----------------------------------------------------------
K: Ben je ziek vandaag? 8:36
K: Lucy? 8:36
K: Laat eens iets van je horen, ik maak me zorgen Luce 9:47
K: Is er iets gebeurd? 9:48
K: Lucyyyyyyy? 10:02
L: KAYYY 10:17
K: LUCY SCHAATT! Moet ik me zorgen om je maken? 10:18
L: Ik heb me verslapen, geen stress 10:18
L: Ben er over een kwartier 10:18
K: Ik wacht op je bij de ingang 10:19
L: Thanks 10:20
K: 😚😚 10:20
JE LEEST
Aftertaste ft. Shawn Mendes
FanfictionLucy. Het meisje dat nooit eerder van Shawn Mendes heeft gehoord, tot die ene dag in het centrum van Las Vegas... Alle rechten voorbehouden aan © summr-