Hoofdstuk 34

3.7K 130 21
                                    

Shawn's POV

Ik baal als een stekker dat Lucy me vanochtend heeft laten zitten. Ik weet als één van de beste dat ze ook niet meer terug zal komen. Ik hoop dat ik haar duidelijk genoeg heb gemaakt dat ik verschrikkelijk veel van haar houd. Ik loop naar gate 18. In de auto ben ik begonnen aan een nummer. Voor nu is de titel; Life of the party. Ik luister naar de stukken die ik heb opgenomen. "Sorry mag ik u wat vragen?". Ik heb geen zin om met iemand te praten, maar uit beleefdheid draai ik me toch om. "Nash!?" "VERRASSINGG!!". De hele groep komt op me afgerend. "Jongens ik.. Ik weet niet wat ik moet zeggen" "Je dacht toch niet dat we je lieten zitten" "Caaammmmm" Zeg ik terwijl ik hem omhels. "Lucy anders wel" Fluister ik in zijn oor. "Nee, dat doet ze niet. Nooit. Ik beloof het". Vragend staar ik voor me uit. Ik neem van iedereen afscheid. "Kayleigh, heb jij nog iets van Lucy gehoord? Weet je waar ze is?" "Nee sorry, gewoon thuis vermoed ik". Ik knik en geef haar een knuffel. "Bedankt". 

Gate 15... Gate 16... Gate 17... 

Ah eindelijk, gate 18. 

"SHAWN". Ik wil doorlopen, maar de stem blijft van uit de verte roepen. Geen fans nu, alsjeblieft niet. "SHAWN". De stem klinkt wanhopig, dus ik draai me om. Lucy komt op me afgerend. Ik laat mijn tassen op de grond vallen. "Het spijt me, ik ben echt verschrikkelijk... dat ik je zomaar achterliet. Ik wist gewoon niet of ik het aankon. Of ik je achter kon laten. Het spijt me zo Shawn. I..ik.. ik wil gewoon niet dat je gaat, sorry. Het spijt me" Snikt ze allemaal in één ademhaling. Zonder hier ook maar iets op te antwoorden til ik haar op en pers ik mijn lippen op die van haar. 

"Gate 18, hier moet ik zijn Lucy". Ze knikt en houd mijn hand nog steeds stevig vast. Ik ga voor haar staan en pak haar wangen beet. "Beloof me dat je goed voor jezelf zorgt". Opnieuw knikt ze. Er rolt een traan over haar wang. "Ik hou van je Lucy" "Ik van jou". Ik geef haar een knuffel. Nog nooit heb ik me ergens zo slecht over gevoeld. Ik wil haar niet in de steek laten. Ik voel haar tranen in mijn nek vallen. "Het is oké baby" En ik druk een kusje op haar haren. "Ik heb nog iets voor je". Ze overhandigt me een envelop met daarop de letters SHAWN

Op het laatste moment dat ik Lucy kan zien roep ik hard "IK HOU VAN JE".

Aftertaste ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu