Kayleigh's POV
Lucy is bezig met het passen van de kledingstukken. Ik ben zo blij voor haar. Op één of andere manier had ik zoiets al verspeld. Ik denk dat die Shawn Mendes haar wel ziet zitten. Lucy doet het gordijn van het pashokje open. "Lucy Mendes" "Wat?" "Klinkt best goed vind je niet". Ze rolt met haar ogen. Tenminste, dat is wat ze probeert. "Kan ik jullie ergens mee helpen meiden?" "Heeft u deze misschien een maat kleiner?" "Ik zal even voor je kijken" Zegt de vrouw lief. "Waarom doe je er zo laks over Luce?" "Wat bedoel je?" "Hallo? Shawn Mendes.. Je hebt vannacht bij Shawn Mendes geslapen!". Ze haalt haar schouders op. "Ik zie hem niet als Shawn Mendes, gewoon Shawn. De jongen die ik op straat heb ontmoet". Daar heeft ze een punt. "Je vind hem leuukkkk" Plaag ik. "Het spijt me, ik heb 'm alleen nog in het blauw" Zegt de vrouw weer. "Oh geen probleem, deze is ook leuk" "Fijn. Moeten jullie niet naar school meiden?". Ik spijbel nooit. Lucy daarin tegen is ervaren. Kom op Lucy, zeg iets, zeg iets. "We hebben studiedag vandaag" Antwoord Lucy vriendelijk. "Oh dat is lekker, dan wens ik jullie nog een fijne dag" "Bedankt mevrouw.
Lucy heeft haar nieuwe kleren aan en we lopen door de drukke straat. Ze pakt mijn hand vast. "Jeez Kay, zo erg was het toch niet?" Lacht ze. Ik haal mijn schouders op en veeg mijn klamme handen aan mijn broek af. "Kunnen we niet even naar de Mac? Ik sterf van de honger" "Goed plan".
"Bestelling gelukt, we hebben nummer 43" "Ik zoek wel vast een plek uit oke". Ik loop naar boven en neem plaats op een grote bank.
Lucy's POV
Ik loop met mijn dienblad naar boven en ga bij Kayleigh zitten. "AANVALLEN" Roept ze hard. Ze propt een hele hand frietjes in haar mond. Ik moet enorm hard lachen als alles er net zo hard weer uit valt. Er komt een grote groep jongens naar ons toelopen.
JE LEEST
Aftertaste ft. Shawn Mendes
FanfictionLucy. Het meisje dat nooit eerder van Shawn Mendes heeft gehoord, tot die ene dag in het centrum van Las Vegas... Alle rechten voorbehouden aan © summr-