**********
Ρέιβεν pov "λοιπόν Aριάδνη, θα σε περιμένω στο γυμναστήριο , και να φέρεις νερό γιατί θα διψάω , τα λέμε εκεί " είπα και έκλεισα την πόρτα του δωματίου μου. Ήταν μια νέα μέρα και η αδερφική μου φίλη Αριάδνη είχε έρθει στο δωμάτιο μου για να την βοηθήσω στα μαθήματα ειδικευμένης πληροφορικής όπου έπρεπε να παραδώσουμε εργασία το χακάρισμα μιας φανταστικής τράπεζας. Τέτοια μαθαίναμε εδώ.
Την άφησα στο δωμάτιο μου να τελειώσει την εργασία της και έφυγα πρώτη. Έβαλα το καρτελάκι μου στην τσέπη της ζακέτα μου και έφυγα γρήγορα γιατί δεν θα προλάβαινα. Ήθελα πάντα να γυμνάζομαι πιο νωρίς από το κανονικό. Αργότερα γέμιζε το γυμναστήριο με κόσμο και δεν ήταν όπως ήθελα. Πολύ φασαρία.
Αριάδνης pov. "εντάξει θα τα πούμε εκεί Ρέιβεν" είπα και επέστρεψα στο δωμάτιο για να φορέσω το κόλλαν και το αθλητικό μπουστάκι μου .
**********
Ρ. Έβγαλα την ζακέτα μου και την άφησα κάτω δίπλα αλλά έξω από το στρώμα. Κοίταξα τριγύρω , είχε αργήσει ως συνήθως. Καθώς ήταν πρωί ο ήλιος έπεφτε στα μοντέρνα ψιλά παράθυρα αφήνοντας σκιές , ήταν όμορφο.
Άρχισα το ζέσταμα , ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένη και δεν την άκουσα όταν μπήκε. Είναι γνωστό σε όλους ότι ήμουν το φυτό σε όλην την βάση. Η τελειομανία μου ήταν αξεπέραστη. Η συγκέντρωση ήταν το παν για εμένα, το δυνατό μου σημείο. Με απορροφούσε ότι και αν έκανα με την καλή έννοια, δεν άφηνε χώρο στο μυαλό μου για άσχημα πράγματα.
Α. "Ήρθα!Καλημέρα!" μπήκα και την είδα να κάνει προθέρμανση, ήταν πολύ καλή σε αυτό τον τομέα και ομολογώ πως θα ήθελα να είχα την συγκέντρωση που έχει όταν παλέβουμε.
Ξεκίνησα και εγώ το ζέσταμα ώστε να αρχίσουμε τον αγώνα
Ρ. "οο καλημέρα , καλώς τα μάτια μας τα δυο " δεν είχα ξυπνήσει και πολύ καλά σήμερα και ξεσπούσα επάνω της που άργησε.
Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα χωρίς τον μέντορα μου , τον αρχηγό την ομάδας μας , τον μετέφεραν σε άλλη βάση και θα μας έφερναν καινούριο. Ειλικρινά δεν ξέρω τι είχε γίνει, η Τζοάν ήθελε να κόψω κάθε επαφή με τους ανθρώπους γύρω μου; Πρώτα χάθηκε ο Στέφανος και μετά τι; Θα μου πάρει και την Αριάδνη;
"Με τι θέλεις να ξεκινήσουμε; ας μην πάρουμε όπλα σήμερα λέω καλύτερα.."
Α. "Ναι έχεις δίκιο ας ξεκινήσουμε με τρεξιματάκι και μετά αν είναι πάλη εσύ τι λες;" την βλέπω δεν είναι και στα καλύτερα της.
YOU ARE READING
Πεδία Μαχών
Science Fiction' Είναι φορές που κάτι δεν είναι όπως φαίνεται ' Θα χρειαστούν πολλές μάχες και θυσίες για την αποκατάσταση της ειρήνης. Έτσι είναι και στο στρατόπεδο Γκάνσοτ όπου η Ρέιβεν και η Αριάδνη δύο φίλες που συνδέονται μεταξύ τους με μια δύναμη που κανέν...