*********
Α. Είμαστε μαζί στην μάχη, εγώ, Αυτός και η Ρέιβεν, η τριάδα φωτιά. Είμαστε οι καλύτεροι στο στρατόπεδο πάντα φέρναμε σε πέρας όλες τις αποστολές, άλλα μόλις τον κοιτάω τον βλέπω λιπόθυμο κάτω και εγώ να έχω μια πληγή στο στομάχι. Η μάχη έχει σταματήσει όλοι νεκροί, επικρατεί ησυχία, δροσερός αέρας φυσάει που δηλώνει ότι ο θάνατος πέρασε και τα κατέστρεψε όλα και εμείς οι δυο ετοιμοθάνατοι, η Ρέιβεν πουθενά.
"Αριάδνη"ψιθύρισε
**********
Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα γύρω, δεν μπορώ να διακρίνω που βρίσκομαι, το άσπρο φως θολώνει την όραση μου, το μόνο που μπορώ να διακρίνω είναι οι λευκοί τοίχοι στο δωμάτιο. Προσπαθώ να σηκωθώ η κοιλιά μου όμως πονάει, το πόδι μου επίσης. Προσπαθώ να θυμηθώ τι έχει γίνει, το μυαλό δεν λέει να θυμηθεί. Ξανά κλείνω τα μάτια και προσπαθώ να συγκεντρώσω όση δύναμη έχω για να θυμηθώ, τίποτα. Γυρίζω το κεφάλι μου από την άλλη πλευρά, αντικρίζω έναν κοιμισμένο Αχιλλέα. Είναι τόσο γλύκας όταν κοιμάται.
"Αριάδνη είστε συνάδελφοι" μου υπενθυμίζει το υποσυνείδητό μου.
Του χαϊδεύω απαλά τα μαλλιά και πετάγεται από τον ήρεμο ύπνο που είχε, βολεύεται καλύτερα στην καρέκλα του, με κοιτάει και μου πιάνει το χέρι
"Καλός την μαχήτρια μας !"μου λέει με ήρεμη φωνή.
**********
την ίδια στιγμή στο αντίπαλο στρατόπεδο
"Τι θέλει Αυτός εδώ πέρα;" φώναζε έξαλλος ο Τζόναθαν καθώς πήγαινε με την στρατιώτη στο γραφείο του
"Σήμερα βρήκε να έρθει .." άνοιξαν οι φρουροί τις πόρτες και μπήκαν μέσα.
Στην καρέκλα του Τζόναθαν καθόταν ένας γκριζομάλλης γύρω στα 45 , σηκώθηκε και στάθηκε απέναντι στον Τζόναθαν
"Άφησε μας" είπε ο Τζόναθαν στην στρατιώτη και εκείνη έφυγε , μετά γύρισε σε Αυτόν
"Πως το έμαθες;" είπε ήρεμα
"Μα τι περίμενες Τζον , έχω και δικούς μου εδώ μέσα , νόμιζες ότι δεν θα μου έλεγαν ότι αιχμαλώτισες πόσο μάλλον πυροβόλησες την ΚΌΡΗ ΜΟΥ?" φώναξε
"Η καλή σου η κόρη είναι στο αντίπαλο στρατόπεδο Κρίστοφερ , ήθελα πληροφορίες και εκείνη θα μου τις έδινε , δεν την σκότωσα κιόλας " φώναξε στον ίδιο τόνο ο Τζόναθαν , ο Κρίστοφερ μίλησε πιο ήρεμα.
YOU ARE READING
Πεδία Μαχών
Science Fiction' Είναι φορές που κάτι δεν είναι όπως φαίνεται ' Θα χρειαστούν πολλές μάχες και θυσίες για την αποκατάσταση της ειρήνης. Έτσι είναι και στο στρατόπεδο Γκάνσοτ όπου η Ρέιβεν και η Αριάδνη δύο φίλες που συνδέονται μεταξύ τους με μια δύναμη που κανέν...