Α. Καταφέρνω και ξεκλειδώνω, τώρα υπάρχουν δύο δρόμοι ή τον σύντομο με τις πολλές κάμερες που υπάρχει περίπτωση να με βρουν ή τον μακρύ και ποιο δύσκολο. Πάμε από τον δύσκολο.
"Θα τα καταφέρεις, απλώς χρειάζεσαι στρατηγική" θύμισα στο εαυτό μου.
Βγαίνω έξω από το δωμάτιο, με γρήγορα βήματα μπαίνω ανάμεσα στο πλήθος ατόμων που πέρναγε εκείνη την στιγμή. Κάνω αριστερά ώστε να ξεφύγω από τις δύο κεντρικές κάμερες στον διάδρομο. Έφτασα στο γυμναστήριο, τελευταία στιγμή κρύφτηκα πίσω από τον άσπρο τοίχο για να μην με δει η Τζοάν, αλλά και η κάμερα που εκείνη την στιγμή άλλαξε θέση. Έπρεπε να δράσω ποιο γρήγορα καθώς έχω μισή ώρα περιθώριο να φύγω, προτού σημάνουν συναγερμό .
Περνάω το γυμναστήριο με γρήγορα βήματα, την αίθουσα που συναντιόμαστε, το εστιατόριο και έφτασα στο δωμάτιο μου.
"Επιτέλους" ξεφύσιξα.
Δεν άλλαξα, πήρα μόνο τα όπλα μου που έκρυβα στο δωμάτιο σε ένα ειδικό ντουλαπάκι πίσω από την βιβλιοθήκη, φόρεσα το μαύρο δερμάτινο μπουφάν μου, πήρα κλειδιά και πήδηξα από το παράθυρο. Δεν ήταν και ψηλά, το πολύ πολύ αν είμαι άτυχη να βγάλω κανέναν ώμο ή να σπάσω το πόδι μου, όμως είναι ο ποίο σύντομος δρόμος για το μεγάλο υπόστεγο όπου φυλάμε τα οχήματα μας.
Πηδάω χωρίς κανένα ατύχημα και αθόρυβα τρέχω προς το μεγάλο υπόστεγο. Καταφέρνω να μπω μέσα. Κρύφτηκα πίσω από ένα φορτηγό και περίμενα να φύγουν οι δύο στρατιώτες που κάνανε περιπολία, έτρεξα γρήγορα μέσα και αφού έλεγξα για δεύτερη φορά το πεδίο πήγα στην μηχανή μου. Η YZF-R1 είναι η αγάπη μου, με τον υγρόψυκτο, τετράχρονο, 2EEK, με πρόσθια κλίση, τετραβάλβιδο κινητήρα θα είμαι κοντά της πολύ σύντομα. Βάζω τον κωδικό εισόδους για τον συγκεκριμένο χώρο, περπατώ λίγα βήματα και την αντικρίζω στην συνηθισμένη θέση 18.
Ανέβηκα επάνω, φόρεσα το σκούρο μαύρο μεταλλικό κράνος, έβαλα μπρος και ξεκίνησα με προορισμό την Ρέιβεν, έπρεπε να την σώσω και ας σήμαινε να είμαι εγώ αιχμάλωτη ή το χειρότερο να πεθάνω.
Καθώς έφευγα άκουσα τον συναγερμό που χτυπούσε, αυτό σήμαινε ότι το κατάλαβαν.
"Δεν υπάρχει γυρισμός"σκέφτηκα
**********
Ρ. Καθώς έφτιαχνα στο μυαλό μου , ψύχραιμα πια, ένα σχέδιο για το πως θα μπορούσα να ξεφύγω , άκουσα μια πόρτα να ανοίγει , μετά βήματα , άρχισα να αγχώνομαι άλλα αυτό μου έδωσε κίνητρο και προσπάθησα με περισσότερο ζήλο να λυθώ, έτσι και αυτοί όπως εμείς , χρησιμοποίησαν αυτά τα πλαστικά σχοινάκια για να με δέσουν στο σίδερο άρα μπορούσα αν τα έκανα να χαλαρώσουν λίγο , να λυθώ. Άρχισα να ιδρώνω. Δεν είμαι χαζή , ήξερα που ήμουν.
KAMU SEDANG MEMBACA
Πεδία Μαχών
Fiksi Ilmiah' Είναι φορές που κάτι δεν είναι όπως φαίνεται ' Θα χρειαστούν πολλές μάχες και θυσίες για την αποκατάσταση της ειρήνης. Έτσι είναι και στο στρατόπεδο Γκάνσοτ όπου η Ρέιβεν και η Αριάδνη δύο φίλες που συνδέονται μεταξύ τους με μια δύναμη που κανέν...