Ρ. Καθώς μου έβαζαν ορό άφησα τον εαυτό μου να χαλαρώσει. Ήμουν ασφαλής τώρα , και είχα και τον Έκτορα δίπλα μου. Γιατί το σκέφτηκα τώρα αυτό;
Σκέφτηκα την Αριάδνη , ότι έκανε το έκανε για μένα , ελπίζω να μην την περίμενε σκληρή τιμωρία , άλλωστε η Τζοάν είναι θεία της δεν γινόταν να κάνει κάτι στην ανιψιά της.
Η νοσοκόμα έφυγε και γύρισα προς τον Έκτορα με κοιτούσε πριν καν γυρίσω..και τότε θυμήθηκα κάτι "η μηχανή μου..;" ψιθύρισα.
Μου χαμογέλασε "εγώ ο ίδιος την γύρισα εδώ ,είναι στην θέση της " έβαλε το χέρι στην τσέπη του και μου άφησε το μπρελόκ με τα κλειδιά στο κρεβάτι "άντε να αναρρώσεις να με πας άλλη μια βόλτα " κοκκίνησα και τον άκουσα να γελάει, γιατί κοκκίνησα .. "τελικά δεν είστε τόσο σκληρός όσο θέλετε να δείχνετε αρχηγέ .." τι λέω..
Ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι πιο κοντά μου "μόνο μαζί σου στρατιώτη Ρέιβεν.."έμεινα για λίγο." Ξέρεις δεν σε γνωρίζω ούτε μια μέρα, έμαθα πως τα βασανιστήρια του Τζόναθαν δεν τα αντέχουν και πολλοί..σε θαυμάζω!"με κοίταξε που τον κοιτούσα γεμάτη περιέργεια και συνέχισε "σε είχαμε για νεκρή.. Η Τζοάν είπε ότι δεν θα τα κατάφερνες, και ότι δεν έπρετε να σε στείλει σε μαι τέτοια αποστολή... Τέλος πάντων , είπα πολλά..δεν είσαι ότι περίμενα Ρέιβεν είσαι πολλά περισσότερα.." χαμογέλασα "πως νιώθεις;" με ρώτησε αφού έκοψε τον πριν λόγο του γιατί προφανώς είπε πολλά.
"σε σχέση με λίγες ώρες πριν μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι νιώθω υπέροχα ." είπα χαρούμενη "αυτά τα φάρμακα που σου έδωσαν σε μαστούρωσαν λιγάκι" με πείραξε και αρχίσαμε να γελάμε.
"αλήθεια ..και τι θα έκανε μια μαστουρωμένη Ρέιβεν κύριε;" είπα παιχνιδιάρικα αλλά αυτός το πήρε πάνω του και με πλησίασε περισσότερο , πάγωσα , έμεινα ακίνητη,χαζή Ρέιβεν τι βλακείες λες.
Ήθελα να ουρλιάξω από την χαρά μου.. αλλά μετά σκέφτηκα ότι ήταν ο αρχηγός μου και για έναν ηλίθιο, δεν ξέρω, λόγο τραβήχτηκα πίσω "εμμ.." με κοίταξε αφού κατάλαβε και χαμογέλασε , του έδωσα ένα γλυκό χαμόγελο αφού ακούμπησα το χέρι του "καληνύχτα σας δεσποινίς Ρέιβεν και περαστικά " έκανε μια υπόκλιση και καθώς έφευγε μου φώναξε "ανυπομονώ να δω αν είσαι τόσο καλή στην πάλη όσο λένε όλοι " γέλασα και μόνο στην σκέψη να τον νικάω και να ντροπιάζεται, έμεινα για λίγο ακόμη μόνη μου αναρωτιώμενη τι κάνει η Αριάδνη και πως είναι τα πράγματα.
**********
Α. Περίμενα την μεταφορά μου στο κελί και από τη πήρε το αυτί μου μπορεί να με πάνε και σε διαφορετική βάση, τέλεια. Οι φύλακες δεν άργησαν να έρθουν ο ένας ήταν ένας καινούργιος που είχα διαπιστώσει ότι είναι καλός στους υπολογιστές και ο δεύτερος, ποιος άλλος, ο Αχιλλέας. Έκανε νόημα στον νέο να μας αφήσει μόνους, μόλις έκλεισε η πόρτα γύρισε και με κοίταξε.
YOU ARE READING
Πεδία Μαχών
Science Fiction' Είναι φορές που κάτι δεν είναι όπως φαίνεται ' Θα χρειαστούν πολλές μάχες και θυσίες για την αποκατάσταση της ειρήνης. Έτσι είναι και στο στρατόπεδο Γκάνσοτ όπου η Ρέιβεν και η Αριάδνη δύο φίλες που συνδέονται μεταξύ τους με μια δύναμη που κανέν...