κεφάλαιο 13

27 8 1
                                    


Α. Οι μέρες περάσανε γρήγορα, τελικά η ποινή δεν πραγματοποιήθηκε, οπότε ξαναμπήκα στο πεδίο μετά από μεγάλη πίεση μεταξύ της Ρέιβεν και του Αχιλλέα. Με τον Έκτορα έχουμε τυπικές σχέσεις, όταν ήμουν στο ιατρείο ήρθε και με επισκέφτηκε και μου δικαιολόγησε την αποδοχή της επιστροφής μου χάρης της φίλης μου , αλλιώς θα είχα φύγει από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο που ξαναπάτησα το πόδι μου εδώ.

Οι αποστολές που μας αναθέτουν είναι αρκετά δύσκολες και το ευχαριστιέμαι, έχω γυρίσει ξανά στο πρόγραμμα μου, οι πληγές έχουν επουλωθεί πλήρως, το μόνο που με βασανίζει και δεν λέει να εξαφανιστεί είναι "Αυτός" από τα όνειρα μου. Κάθε βράδυ πετάγομαι ιδρωμένη, φωνάζοντας το όνομα του και κατηγορώντας τον εαυτό μου που δεν τον έσωσα. 

Τώρα είμαι στο γυμναστήριο, έχω βάλει ακουστικά και έχω ξεκινήσει τρέξιμο, δεν ξέρω πόση ώρα τρέχω. Έχω αντέξει μέχρι μια ώρα συνεχόμενη και μέχρι στιγμής δεν έχω σταματήσει, κοιτάω το ρολόι και γουρλώνω τα μάτια μου 2 ώρες συνεχόμενα, καινούργιο ρεκόρ . Σταμάτησα, πήρα μια ανάσα και πήγα να πιω λίγο νερό. Βλέπω τον Αχιλλέα να με πλησιάζει, με μια αθλητική βερμούδα, τα μαύρα αθλητικά του παπούτσια και από πάνω γυμνός. Έχω τη θέα του κορμιού του μπροστά μου, είναι αρκετά γυμνασμένος ,οι κοιλιακοί του φαίνονταν, τα μέτρια εώς αρκετά γυμνασμένα μπράτσα του, τα ζουμερά χείλη του και τα καστανά μάτια του. Μοιάζει με Έλληνα θεό.

"Εεπ δεν σε περίμενα εδώ"μου λέει.

Κανονικά έπρεπε να βρίσκομαι στα θηλέων γυμναστήρια, αλλά τα κεντρικά έχουν καλύτερους σάκους του μποξ.

"Γιατί...δεν...μπορούν και...οι γυναίκες...να γυμναστούν"έλεγα λαχανιασμένη.

"Αν το λες εσύ αυτό γυμναστική, εγώ πάω πάσο"και σηκώνει τα χέρια ψηλά.

"Τι θέλεις...να πεις;"κούνησα ερωτηματικά το κεφάλι μου.

"Πάω στοίχημα ότι δεν μπορείς να με νικήσεις στην πάλη!"

"Με προκαλείτε, λοχαγέ Μητρόπαπα!" 

"Μάλιστα υπολοχαγέ Παπαγεωργίου"το σκέφτομαι, στην πάλη είμαι πάνω από τον μέσο όρο, αλλά όχι μια από τους καλύτερους.

"Δέχομαι!"και κάναμε χειραψία.

Πήγαμε μπροστά στο στρώμα, αλλά για τον προκαλέσω έβγαλα την μπλούζα μου και έμεινα με το αθλητικό μου μπουστάκι, γυμνός αυτός από πάνω "γυμνή"και εγώ.

Πεδία ΜαχώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora