Ρ. καθόμουν στο δωμάτιο μου και διάβαζα για την πληροφορική όπου και σπουδάζω εδώ, όταν χτύπησε η πόρτα. Σηκώθηκα γρήγορα και άνοιξα, ήταν η Αριάδνη , φαινόταν κάπως , δικό μου λάθος ... έκανα στην άκρη να μπει στο δωμάτιο, έκλεισα και πήγα και κάθισα δίπλα της "εμμ"..
Α. Δεν την άφησα να ολοκληρώσει μπήκα κατευθείαν στο θέμα.
"Είμαι εδώ για να σε βοηθήσω, είσαι φίλη μου και σε νοιάζομαι, μόνο εσένα έχω!"της λέω και την κοιτώ στα μάτια ώστε να καταλάβει ότι το εννοώ.
Ρ. εκείνη την στιγμή που άκουσα αυτά ζεστάθηκε η καρδιά μου και την αγκάλιασα "Αριάδνη πρέπει να σταματήσω , όλο σκέφτομαι πόσο λάθος είναι και όλο βρίσκω τον εαυτό μου πάλι στις αποθήκες "είπα μέσα στην αγκαλιά.
Α. "Σσσσς ηρέμησε εγώ είμαι εδώ, εγώ θα σε βοηθήσω να ξεπεράσεις το πρόβλημα, να για αρχή άμα θέλεις μπορώ να κοιμηθώ κάποια βράδια εδώ, ώστε να σε παρεμποδίσω να καταστρέψεις τον εαυτό σου!"
Ρ. "αλήθεια θα το έκανες αυτό" κοίταξα κάτω "Αριάδνη θέλω πίσω τον εαυτό μου , θέλω να είμαι η δυναμική Ρέιβεν , οχχ Θεέ μου " μου κράτησε το χέρι
Α. "Εεει κοιτά με..."την παρότρυνα να με κοιτάξει στα μάτια
"...αν χρειαστεί θα σε πάρω από εδώ να πάμε κάπου άλλου, αν χρειαστεί θα πεθάνω για σένα, γιατί είσαι οικογένεια μου!"την καθησύχασα, πάντως το θέμα να φύγουμε το σκέφτομαι σοβαρά
Ρ. την αγκάλιασα πάλι και μείναμε για λίγο έτσι , πέταξα ξαφνικά "με φίλισε "
Α. "Ποιος; Ο Έκτορας;"δεν το πιστεύω
Ρ. "ναι " είπα χαρούμενα , πρέπει να έδειχνα χαζή να μιλάω έτσι για κάποιον που με φίλισε "δυο φορές κιόλας"
Α. "Δυο;"οουυααα!
Ρ. "καλά η δεύτερη ήταν στο κεφάλι μου αλλά κάτι είναι και αυτό." χαμογέλασα καθώς σκεφτόμουν.
Α. Ααχχ μακάρι να γινόταν και αυτό με έμενα και τον Αχιλλέα, αααχχχ
"Χαίρομαι για σένα!" ήταν η αλήθεια, είναι ευτυχισμένη και αυτό με ικανοποιεί.
Ρ. "Τον Αχιλλέα εε" την πείραξα λίγο και βρεθήκαμε ξαπλωμένες στο κρεβάτι να κοιτάμε το ταβάνι. Οι σκιές που έριχνε το φως που είχα ανοίξει για να διαβάσω έκαναν το κενό δωμάτιο ενός στρατιώτη σαν και εμάς πιο ανεκτικό.
"Ευχαριστώ...ευχαριστώ για όλα " είπα να το ακούσει , εκείνη απάντησε ένα απλό σσσ είσαι αδερφή μου . Και έτσι πέρασε η νύχτα η Αριάδνη κοιμήθηκε στο δωμάτιο μου για να προσέχει κιόλας. Την επόμενη μέρα ήταν Σάββατο και έτσι δεν είχαμε εργασίες. Κοιμηθήκαμε λίγο παραπάνω, βέβαια ξύπνησα κανονικά και έκατσα λίγο να διαβάσω. Η Αριάδνη δεν είχε ξυπνήσει και έτσι σαν καλή που είμαι την άφησα να κοιμηθεί λίγο παραπάνω.
ESTÁS LEYENDO
Πεδία Μαχών
Ciencia Ficción' Είναι φορές που κάτι δεν είναι όπως φαίνεται ' Θα χρειαστούν πολλές μάχες και θυσίες για την αποκατάσταση της ειρήνης. Έτσι είναι και στο στρατόπεδο Γκάνσοτ όπου η Ρέιβεν και η Αριάδνη δύο φίλες που συνδέονται μεταξύ τους με μια δύναμη που κανέν...