κεφάλαιο 9

44 8 3
                                    


Α. Με είχε πάρει ο ύπνος στην καρέκλα και έρχονταν στο μυαλό μου τα λόγια του.

Flashback:

"Γιατί μας βοήθησες?"τον ρώτησα και κοίταξα τα ανοιχτά κάστανα μάτια του

"Ίσως γιατί ανήκουμε στο ίδιο τάγμα"σήκωσε την μπλούζα και μου έδειξε το τατουάζ που είχε στο πλευρό του και που όλοι έχουμε όταν ανήκουμε σε ένα τάγμα. Όντως είναι το ίδιος μαύρος με λίγες αποχρώσεις του μπλε δράκος, κάλυπτε όλη την αριστερή του πλευρά.

"Δεν σε θυμάμαι"

"Είμαι σε κρυφή αποστολή, να ζω διπλά στον εχθρό και να μεταφέρω κινήσεις" δεν είχα ακούσει για καμιά τέτοια αποστολή, ούτε είχε πέσει στην αντίληψη μου κανένα έγγραφο.

"Πρέπει να ξεκουραστείς, ώστε να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου"μου χάρισε ένα γλυκό χαμόγελο.

"Δεν χρειάζεται, θα καθίσω εδώ στην καρέκλα να την προσέχω"θέλω να είμαι δίπλα της όταν ξυπνήσει.

"Θα το κάνω εγώ!"

"Πρέπει να επιστρέψεις πίσω νομίζω, γιατί θα μας πάρουν χαμπάρι"

"Πάω να το τακτοποιήσω αυτό το θέμα και θα γυρίσω πίσω"προτού κλείσει την πόρτα γύρισε και μου είπε.

"Να σας βρω εδώ όταν γυρίσω" χαμογέλασε απλά.

Έφυγε από το δωμάτιο και ήμασταν μόνες μας, πάντως ήταν πολύ ωραίος άντρας, με ωραίο σώμα και μάτια.

"Σοβαρέψου!!"κούνησα το κεφάλι για να εξαφανιστούν αυτές οι σκέψεις και γύρισα κοντά στην Ρέιβεν.

End flashback

Ξύπνησα από τις φωνές της, πήγα κοντά της και χάιδεψα τα μαλλιά της, πρέπει να την ηρεμήσω είναι είδη στα πρόθυρα να πάθει κρίση πανικού.

"Ρέιβεν ηρέμησε, σε παρακαλώ, είσαι καλά!"της είπα καθώς χάιδευα τα μαλλιά της. 

 Ρ. Η Αριάδνη ήταν δίπλα μου και ένιωσα ασφαλής. Είχα ανασηκωθεί από το στενό κρεβάτι και στηριζόμουν επάνω της.

 Προσπάθησα να μην σκέφτομαι τον εφιάλτη που είδα πριν λίγο , καθώς προσπαθούσα να σταθεροποιήσω την φωνή μου την ρώτησα "που είμαστε; τι εγινε;" 

Σηκώθηκε και μου έβαλε ένα ποτήρι νερό "ήσουν αναίσθητη, έραψα και το πόδι σου. Τότε μπήκε μέσα ένας άντρας , ο ίδιος που ήταν πριν δίπλα στον Τζόναθαν σκλήρυνα  , "τι θέλεις εσύ εδώ;" είπα με σοβαρή φωνή. Ήμουν αδύναμη ναι αλλά έπρεπε κάτι να κάνω, προσπάθησα να σηκωθώ αλλά τίποτα. Η Αριάδνη με σταμάτησε.    

Πεδία ΜαχώνWhere stories live. Discover now