Ρ. "Αριάδνη δεν έπρεπε να κάνεις κάτι τέτοιο, τουλάχιστον θα έπρεπε να περιμένεις να έχουν κάποιο σχέδιο ..." την είδα που άρχισε να νευριάζει μαζί μου "σε ευχαριστώ όμως , σε ευχαριστώ πάρα πολύ , δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν ήσουν εσύ , πιθανών να ήμουν νεκρή τώρα " έπιασα το χέρι της και το κράτησα για λίγο "ελπίζω να έρθουν σύντομα γιατί νομίζω έχω πυρετό και όσο είμαστε ακόμα εδώ κινδυνεύουμε" είπα και κοίταξα προς την πόρτα.
Σίγουρα δεν ήμουν για αποστολές , εγώ ήθελα απλώς να είμαι στα γραφεία τον υπολογιστών. Δεν λέω καλή η δράση αλλά δεν ήταν για μένα. Η Τζοάν όμως επέμενε να πάω μαζί με την Αριάδνη στην πρώτη της αποστολή κάποια χρόνια πριν και από τότε μου ανέθετε συνέχεια, δεν γινόταν αν πω όχι ήταν αρχηγός της βάσης και σημαντική για μένα.
Α. Θα την σκοτώσω, άκου δεν έπρεπε! Έπρεπε για την Ρέιβεν θα έδινα και την ζωή μου.
Όμως είχε δίκιο είχε πυρετό και μπορούσα να το δω από το κατάχλωμο πρόσωπο της. Έπρεπε οπωσδήποτε να νοσηλευτεί επειγόντως και να πάρει κάποια φάρμακα. Την σκέπασα και την άφησα να κοιμηθεί.
Βρήκα τον Αχιλλέα και τον ενημέρωσα ότι πρέπει να φύγουμε το συντομότερο, γιατί η Ρέιβεν δεν είναι καλά, η απάντηση που μου έδωσε ήταν ότι περίμενε οδηγίες. Άκουσα τον χαρακτηριστικό ήχο των μηνυμάτων
"Στις 5:00 θα πρέπει να είμαστε εκεί που ήσασταν όταν ξεκινήσατε την αποστολή"εννοεί το δάσος
"Χρειαζόμαστε όχημα για να πάμε"τον είδα που το σκεφτόταν
"Στις 4:10, θα έρθω να σας πάρω να είστε έτοιμες"κούνησα θετικά το κεφάλι μου και άρχισα να ετοιμάζομαι.
Στις 4:00 ξύπνησα την Ρέιβεν την βοήθησα να ετοιμαστεί και περιμέναμε τον Αχιλλέα. Το σήμα ήταν να χτυπήσει τρεις φορές την πόρτα, μόλις άκουσα τον χτύπο, πέρασα το ένα χέρι της Ρέιβεν πάνω από τον ώμο μου και την μετέφερα έξω.
Τον βρήκα, με βοήθησε και επιβιβαστήκαμε στο αυτοκίνητο.Οδήγησα εγώ μετά από μεγάλη διαφωνία, αλλά επικράτησα λόγο ότι ήξερα τον δρόμο.
**********
Φτάσαμε μέσα σε μισή ώρα, ήμασταν ακριβώς στην ώρα μας. Απλώς περιμέναμε να τους δούμε, αντιλαμβανόμαστε ότι κάποιος έρχεται, η Ρέιβεν έρχεται δίπλα μου και παρατηρούμε την φιγούρα που μας πλησιάζει, πιασμένες χέρι-χέρι.
Ρ. προχώρησα μπροστά από την Αριάδνη καθώς είδα να ξεπροβάλει ο Έκτορας από τα δέντρα και τότε παραπάτησα και πήγα να πέσω αλλά με πρόλαβε γρήγορα και με κράτησε όρθια στην αγκαλιά του , μου έριξε ένα βλέμμα ανησυχίας και μετά κοίταξε τους άλλους "στρατιώτη Αχιλλέα , Αριάδνη θα με ακολουθήσετε ".
YOU ARE READING
Πεδία Μαχών
Science Fiction' Είναι φορές που κάτι δεν είναι όπως φαίνεται ' Θα χρειαστούν πολλές μάχες και θυσίες για την αποκατάσταση της ειρήνης. Έτσι είναι και στο στρατόπεδο Γκάνσοτ όπου η Ρέιβεν και η Αριάδνη δύο φίλες που συνδέονται μεταξύ τους με μια δύναμη που κανέν...