κεφάλαιο 0 (η αρχή μας)

151 12 6
                                    

Γεια σας !!

όλα ξεκίνησαν όταν εγώ ( η Θεώνη) ζωγράφισα κάτι σπαθάκια και τα έδειξα στο σκουάντ . Η Andi μόλις είχε μπει στο σκουαντ , και της άρεσαν πάρα πολύ.. (ενθουσιάστηκε γιατί ζωγραφίζω υπέροχα Σσσσ) Αρχίσαμε λοιπόν να μιλάμε για το πόσο τέλειο θα ήταν να ήμασταν σε περιπέτειες και μάχες και όλα αυτά.

Για να μην τα πολυλογούμε , εγώ (η υπέροχη ) και εκείνη (η υπεροχότερη) αρχίσαμε ένα παιχνίδι (στο ινμποξ του φβ) και αφηγούμασταν μια ιστορία σε ποβ , για μέρες (δική μου ιδέα) (σας είπα ότι είμαι υπέροχη) μέχρι που αποφασίσαμε να την βάλουμε στο wattpad γιατί η ιστορία μας ήταν ΑΠΙΘΑΝΗ !

Andi => Αριάνδη

Theoni => Ρέϊβεν  

κεφάλαιο πιθανόν κάθε μια φορά την εβδομάδα , ή και δυο αν έχουμε ανταπόκριση !

Με τα αστράκια σας γινόμαστε ευτυχισμένες για τον κόπο της ιστορίας και με τα σχόλια σας γινόμαστε καλύτερες ! 

Μην αντιγράψετε την ιστορία !


Η ιστορία

  Βρισκόμαστε στο έτος 2025.

Η χώρα είναι σε κίνδυνο καθώς ο Τζόναθαν προσπαθεί να ανακαλύψει τους φύλακες και τα κλειδιά ώστε να κατακτήσει τον κόσμο. 

Βρισκόμαστε στο στρατόπεδο Γκάνσοτ. Σε αυτό το στρατόπεδο βρίσκονται δύο ξεχωριστά τάγματα που συνεργάζονται για να αποκαταστήσουν την ειρήνη και την ηρεμία στον κόσμο.

Το τάγμα των αετών και το τάγμα των δράκων. Μέσα σε αυτή την αναστάτωση ζουν δύο φίλες όπου θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες που θα συναντήσουν αλλά και να συμφιλιωθούν με το παρελθόν τους;  

Ένα βιβλίο :

δράσης, 

αγάπης,

θλίψης,

πόνου,

αλλά και της δύναμης της φιλίας . 

Πεδία ΜαχώνWhere stories live. Discover now