Další den se konal ten slíbený maškarní ples. Nevěděla jsem jak se před Christianem chovat. Na posteli jsem měla připravené své šaty. Katie mi šla pro škrabošku a Sarah mi hledala správné boty. Seděla jsem jen v županu před zrcadlem a dívala se na svůj odraz. Nepoznávala jsem se. Kde byla ta dívka, která musela každý den chodit do práce, aby se uživila?
"Jste v pořádku, lady Heaven?" zeptala se Sarah, která vyšla z šatny. Přikývla jsem a zastrčila si volný pramínek vlasů za ucho. Nechtěla jsem, aby si Christian myslel, že si se mnou může dělat co chce. Znovu se podívám na šaty, které vypadají jako pro princeznu. A v tom mě něco napadne. Rychle se zvednu a zamířím do šatny. Rychle prolítnu všechny šaty a snažím se najít nějaké, které by vyvolali skandál. Když je konečně najdu, široce se usměju. Sundám je z věšáku a vrátím se do pokoje.
"Změna plánu, Sarah. Beru si tady tyhle." položila jsem šaty na postel a Sarah překvapeně zamrkala.
"Ale lady Heaven," ozvala se nervozně. "Nejsem si jistá, jestli tyto šaty jsou vhodné."
"Sarah, pokud by nechtěli abych si je vzala, proč by mi je dávali do šatny?" zeptala jsem se s úsměvem. "Navíc, aspoň budu originální."
"To rozhodně budete." přikývla a pomohla mi obléknout šaty. Potom šla najít nové boty. Mezitím se vrátila Katie. Když mě uviděla, překvapeně pootevřela pusu. "Změna plánu." vysvětlila jsem a sedla si před zrcadlo.
"Dobře," přikývla zmateně a šla mě připravit. Trochu mě nalíčila a vlasy mi stáhla do drdolu. Potom mi nasadila škrabošku. "Vypadáte nádherně, lady." usmála se.
"Děkuju," usmála jsem se a obula si lodičky. "Ples už začal?"
"Ano," přikývla Sarah. "Kdyby jste něco potřebovala, budeme poblíž sálu."
"Dobře," odpověděla jsem a vydala se pomalu do sálu. Chodby už byli až na pár strážců prázdné. Neuniklo mi, jak mě na každém kroky sledovali. Když jsem došla před sál, dveře byli zavřené.
"Lady," uklonil se strážce a já mu pokývla hlavou. Potom otevřel dveře a já vešla. Zdálo se mi, že utichli všechny konverzace. Všichni se dívali jen na mě a já měla co dělat, abych zakryla nadšený úsměv, že se mi to povedlo. Nakonec jsem se jen pousmála na obě strany a uklonila se. Všimla jsem si Tristana, který mě pobaveně pozoroval. Ale v jeho pohledu bylo ještě něco, co jsem nedokázala rozpoznat. Vydala jsem se k němu.
"Princi Tristane," uklonila jsem se.
"Lady Heaven," kývl hlavou. "Christian tě zabije." zašeptal potichu, abych to mohla slyšet jen já. Potichu jsem se uchechtla. To jsem měla přesně v plánu.
"Šampaňské?" objevil se u nás číšník. Natáhla jsem se pro jednu sklenici.
"Děkuji," věnovala jsem mu úsměv a potom jsem se podívala zpět na Tristana. "Pěkná škraboška." ušklíbla jsem se.
"Děkuji, Lady Heaven." úšklebek mi vrátil, ale na to se zamračil. Sledoval něco za mnou. Když jsem se otočila spatřila jsem Christiana, který ke mě spěchal. "Myslím, že máš problém."
"Slečno Heaven," promluvil hned, jak ke mě přišel. Všimla jsem si jak se snaží chovat klidně. "Můžu poprosit o tanec?" natáhl ke mě ruku a já přikývla.
"Podržím vám to," nabídl se Tristan a vzal si odemě mou sklenici. Christian mi nabídl rámě a já ho přijala. Odvedl mě doprostřed parketu a potom jsme začali tancovat. Čekala jsem až začnu mluvit, ale trvalo do déle než jsem předpokládala.
"Co to máte na sobě?" zeptal se potichu a já se nevinně usmála.
"Nevím o čem to mluvíte," pokrčila jsem rameny. "Tyhle šaty jsem měla v šatníku, takže jsem neviděla problém."
"Jsou moc-" Christian se zarazil a zamračil se.
"Jsou moc co?" zeptala jsem se pobaveně.
"Nejsou vhodné pro budoucí královnu." vyhnul se mé otázce.
"Nejsem budoucí královna," odpověděla jsem. "A rozhodně nemám v plánu se jí stát."
"O tom nerozhodujete vy, slečno Heaven," povzdychl si. "Je to moje rozhodnutí."
"Takže kdyby jste si mě vybral a já bych vás nechtěla, stejně si vás musím vzít?" prudce jsem se zastavila a hleděla do jeho tváře. Christian přikývl. "Tak to se nikdy nestane." zakroutila jsem hlavou. Pustila jsem se ho a vydala se co nejrychleji pryč. Kašlu na celý ples. Proč se vždycky všechno pokazí hned na začátku. Slyším jak za mnou někdo beží a doufám, že to není Christian. Nakouknu přes rameno a spatřím Tristana.
"Co se tam stalo?" zeptal se, když mě doběhl.
"Nechci o tom mluvit," zašeptala jsem. "Musíš se tam vrátit?" zeptala jsem se a ukázala k sálu. Tristan zakroutil hlavou a já si oddychla.
"Pojď. Můžeme jít ke mě." navrhl a já přikývla. Potichu vedle sebe jsme se vydali do jeho komnaty. Když jsme vešli okouzleně jsem se rozhlédla. Bylo to tady dokonalé.
"Tristane?" kouknu se na něho a on mě pohledem pobídne abych pokračovala. Je tak blízko, že cítím jeho dech. "Já-" nevěděla jsem co přesně říct.
"Co se děje?" zeptal se nechápavě a já si povzdychla.
"Nic." odpověděla jsem a o krok ustoupila. Věnovala jsem mu falešný úsměv.
"Dobře, tak když mi nic nechceš říct, tak budu mluvit já-" řekl a já překvapeně zamrkala. "Od okamžiku kdy jsem tě spatřil, věděl jsem, že jsi jiná než ostatní dívky, které jsem do té doby potkal. A ani nevíš jak mě štve, že tu jsi jen kvůli Chrisovi. Protože bych tě tak moc rád políbil."
"Tak to udělej-" vypadlo ze mě. "Nemysli na něho, Trisi." Tristan se na mě chvíli jen tak koukal a potom přikročil ke mě a uchopil mou tvář do svých dlaní a přitiskl své rty na ty mé.