-chapter 24-

3.5K 211 12
                                    

"Nejsem si jistá, jestli jsem připravená.." zašeptala jsem, když jsem stála ve své staré komnatě v paláci. Kaden mě pobaveně sledoval.

"Máš štěstí, že ten tvůj pupek, ještě moc nejde vidět," řekl. "To je snad noční můra všech žen.. Vdávat se s velkým pupkem!" začal se smát a já vzala do ruky polštář, který jsem po něm hodila.

"Idiote," zavrčela jsem a přešla k zrcadlu. "Není to o té svatbě, Kadene.." začala jsem. "Ale o tom, že se stanu královnou.. Co když nebudu dobrá?" 

"Budeš skvělá," Kaden se postavil za mě a pohladil mě po zádech. "Máma s tátou by na tebe byli pyšní.." 

"Opravdu?" vydechla jsem. Kaden přikývl a políbil mě do vlasů. Otočila jsem se k němu čelem a silně ho objala. "Tak moc mi chybí." 

"Mě taky," souhlasil. "Ale vždycky budou v našem srdci." připomněl. Někdo zaklepal na dveře a já se od Kadena odtáhla. 

"Dále!" zavolala jsem. Dveře se otevřeli a v nich se objevila Ester. Když mě uviděla, do očí se jí nahrnuli slzy. 

"Vypadáš nádherně, Heaven!" vydechla. Kaden se vedle mě zasmál a došel k Ester, kterou následně políbil. Už dva roky spolu bydleli. Dali se dohromady chvíli po tom, co jsme s Tristanem utekli. Byla jsem ráda, že má někoho jako je ona. 

"Už je čas?" zeptala jsem se a Ester přikývla. Zhluboka jsem se nadechla. "Tak dobře.." Kaden mi  nabídl rámě a já ho příjmula. Vydali jsme se do královské kaple. Když jsme vyšli před palác, čekal na nás kočár. "Je to kousek." namítla jsem.

"Je to asi deset minut, Heaven.." zasmála se Ester. "Prostě si sedni do toho kočáru a nemluv." poslechla jsem jí. Ester a Kaden si sedli naproti mě. Kaden jí objal okolo ramen a ona si položila hlavu na jeho rameno. Když jsme přijeli před kapličku, Ester šla napřed, aby oznámila, že jsem tu. Já mezitím s Kadenem čekala v kočáře.

"Jestli si to chceš rozmyslet, máš ještě čas," ušklíbl se Kaden. "Můžu omráčit stráž a odvést tě daleko." 

"Ne to je dobrý," zasmála jsem se. "Miluju ho." Dveře kočáru se otevřeli a to byl náš signál. Kaden vystoupil jako první a pomohl mi ven. Potom jsme došli ke vchodu do kapličky. 

"Lady Heaven," uklonila se stráž a já se na ně usmála. Potom otevřeli a všechny pohledy spadli na mě. Bylo tu kolem 200 lidí. Oslava pro poddané bude později. Nemohla jsem se nabažit výzdobou. Všechno to bylo tak dokonalé. Viděla jsem tu dokonce dívky ze soutěže. Na všechny jsem se široce usmála a podívala se před sebe. 

Stál tam a vypadal vyděšeně. Věděla jsem, co ho trápí. Za chvíli bude vládnout celé zemi. Podívala jsem se vedle něho a spatřila Kubu, který se usmíval. Za Tristanem stál král s královnou.

"Můžeme?"zašeptal vedle mě Kaden a já přikývla. Ještě jednou jsem se zhluboka nadechla a vydala se k oltáři. Bylo zvláštní jak mě všichni pozorovali. Když jsme došli až k Tristanovi, Kaden mu předal mou ruku. Stoupla jsem si naproti Tristanovi a spravila si závoj, abych se do něho nezamotala. 

"Připraveni?" usmál se král a já přikývla. Podívala jsem se na Tristana, který se usmál. "Dobře, tak začneme. Dnes je den, kdy předal korunu svému synovi Tristanovi. Všichni víme o smutných událostech, které se událi, ale vím, že Tristan bude úžasný král. A samotřejmě, že lady Heaven bude okouzlující královna, která bude mému synovi stále u boku. Ještě teď si pamatuji, jak jsem tu stál já a můj otec oddával mě a mou nádhernou Harmony," král Benny se podíval někam dopředu a já se otočila. Spatřila jsem krále Bellamyho a královnu Tessu. Pořád vypadali stejně zamilovaní jako na začátku. Král Benny si odkašlal a pokračoval. "Teď si prosím vyměťe sliby." 

Prvně začal Tristan. Všimla jsem si jak se mu klepe ruka, takže jsem si s ním propletla prsty. Tristan se usmál a začal. "Miloval jsem tě od prvního momentu, kdy jsem tě uviděl. Byla jsi nádherná, milá, upřímná, zábavná a co víc.. zamilovala ses do mě stejně jako já do tebe. Když jsem stebou utekl, byla to ta nejlepší věc co jsem mohl udělat. A když tě potom ztratil, bál jsem se, že už tě nikdy neuvidím. Ale teď.. Tu stojíme a ty se stáváš mou ženou a já jsem ten nejšťastnější muž na světě. Proto teď a tady před samotným bohem slibuji, že tě budu milovat ve zdraví i v nemoci, v chudobě i bohatství dokud nás smrt nerozdělí." Tristan se podíval na Kubu. "Prstýnky, kámo." Kubo k nám došel a Tristan si opatrně vzal můj prstýnek. Natáhla jsem prsty a on mi ho opatrně navlíkl na pravý prsteníček. Padl jako ulitý.

"Heaven." obrátil se na mě král Benny.

"Tristane," začala jsem. "Ze začátku jsem tě teda moc nemusela," všichni v kapličce se zasmáli. "Ale zamilovala jsem se do tebe strašně rychle, že ani nevím jak.. Ty jsi mi zachránil. Kdykoliv jsem to potřebovala, ty si tu byl a zachránil mě. Pamatuji si jak si mě učil tančit. Připadala jsem si jako nemohlo, ale ty ses na mě díval jako kdybych byla nějaké roztomilé stvoření. Když jsi mě požádal, abych s tebou utekla, ani mě nenapadlo to odmítnout. Věděla jsem, že má budoucnost je s tebou. A s Kubou. Takže teď a tady před samotným bohem slibuji, že tě budu milovat ve zdraví i nemoci, v chudobě i bohatství, dokud nás smrt nerozdělí." usmála jsem se. Potom jsem se obrátila ke Kubovi a vzala si prstýnek, který jsem navlíkla na Tristanuv prst. 

"A teď ke korunovaci," pokračoval král Benny. Klekla jsem si na zem a Tristan udělal to stejné. Stále mě držel za ruku. Královna došla předemě a opatrně si z hlavu sundala korunu. Podívala jsem se na krále Bennyho a zjistila, že udělal to stejné. "Na nového krále a královnu!" zvolal. Královna mi opatrně položila korunu na hlavu a usmála se. Potom jsme se postavili.

"Jsem ráda, že má Tristan někoho jako jsi ty," zašeptala a políbila mě na obě tváře. Potom přešla k Tristanovi a za mnou došel král Benny.

"Jsi nádherná královna, Heaven." usmál se a stejně jako královna mě políbil na obě tváře. "Ať žijí král s královnou!" zvolal znovu a všichni to zopakovali. Koukla jsem se na Tristana, který si mě opatrně přitáhl k sobě a zadíval se mi do očí. 

"Miluju tě," zašeptal a já se usmála.

"Já tebe taky." 

" 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
The princessKde žijí příběhy. Začni objevovat