A saptea tigara

4K 493 33
                                    


    
   Afara deja se atarnau decoratiuni de Craciun in timp ce Aiden traversa ca de obicei strada din fata bibliotecii.
Se opri uitandu-se incruntat in jur, ochelarista nu se ivea de niciun fel.

    O cautase deja in biblioteca si se gandea oricum ca ea nu era cineva important. Se aseza si isi scrijelii pe a treia tigara la rand acelasi nume, "Juliet".

     Juliet mergea grabit spre casa bunicului ei care era urmatoarea strada dupa biblioteca. Trebuia sa treaca prin fata bibliotecii, oare el se gandea la ea?

     Isi sterse gandul, era o ochelarista urata si ciudata. Isi ridica ochelarii oftand si isi stranse cartea la piept mergand cu capul plecat.

   Inima lui tresari cand vazu silueta firava a satenei in timp ce trecea prin fata lui. Ii privi parul fluturand de sub fes, isi baga mainile in buzunar si o lua in urma ei.
   
   Ea ii simti prezenta intorcandu-se, el o privi lung. Ochii ei verzui in spatele lentilelor aburite, nasul mic,
buzele rosiatice si obrajii imbujorati.
"E oarecum draguta", chicoti Aiden in gand.

    Ea il intreba tremurat:

   - Ce vrei?

   - Sa stiu daca pot venii cu tine, oriunde te-ai duce, ranji Aiden
privind-o fix.

    Ea clipi nedumerita, il lasa sa mearga la pas cu ea. Parul alb ii statea pe frunte, insa ea ii putea vedea ochii negrii ca doua abisuri intr-un Rai.

   - Merg la bunicul, zise ea scurt.

   - Abia astept sa il cunosc, zambi el abisal.

   Stinse tigara si isi strecura mana in buzunarul ei.

His Cigarettes✔ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum