A douazeci si una tigara

2.7K 374 4
                                    


    Urmatoarea dupa-amiaza, Juli se afla in camera ei citind de zor cand gandul ii fugi la baiatul cu ochii mai intunecati decat insasi abisul. "El e singurul care vede ceva frumos in mine", gandi ea umezindu-si buzele stinghera.

     Aiden iesise afara plimbandu-se prin zapada alba abia asternuta. Chipul lui era mai rece decat temperatura de afara. Se ducea sa o vada pe satena lui.

     Ea isi ridica ochelarii pe nas in timp ce aseza cartea inapoi in biblioteca. Isi simtea mintea plecata departe si corpul pe loc.

     Baiatul cu ochii de plumb suna la interfon asteptand sa o reintalneasca pe ochelarista ciudata care il zabacise.
Ranji cand impinse usa urcand pe scarile cenusii din fata sa.

      Satena deschise usa nerabdatoare simtind cum inima ii bate din ce in ce mai repede cu fiecare pas le care il face el pe scari. Inghiti in sec cand ii intalni privirea glaciara.

     Un zambet ii juca lui Aiden pe buze cand o vazu. Ochii ei ciudati il urmareau constant, iar parul ii statea ciufulit. Baiatul ar fi vrut sa ii dea o suvita dupa ureche, insa trecu pe langa ea intrand in casa taciturn.

     Ea il urmari pana in sufragerie neintelegandu-i comportamentul bipolar de care dadea dovada. El se apropie de ea brusc si o intreba zambitor:

     - Stii ce imi place asa de mult la ochii tai?Juliet nega cu un semn concret din cap. Normal ca nu, ranji acesta vorbind apasat, la fel de glaciar ca infatisarea lui. Imi place ca de la distanta nu iti dai seama ce culoare sunt, par de necitit, insa atunci cand sunt langa tine le pot vedea verdele inchis si misterios.Imi place asta.

    Ea tacu in continuare nestiind cum sa ii raspunda celui din fata ei. Aiden se indeparta brusc ridicandu-i barbia, ochii lui erau obositor de privit, prea multe sentimente erau ascunse in ei.
Continua strambandu-se, desi arata la fel de dureros de frumos:

    - Nu imi plac insa cateva lucruri la tine, insa e secret.

   Ea clipi eliberandu-si barbia.

   Aiden chicoti sadic.

His Cigarettes✔ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum