A douazecea tigara

2.8K 380 25
                                    


     Aiden ii returna cartea, pe care i-o luase in urma cu ceva timp, ochelaristei cu un zambet cald pe buze.Ii spuse pe un glas nerabdator facandu-i semn sa se faca comoda:

  - Am scris ceva pentru tine pe prima pagina a cartii, scuzele mele ca nu
ti-am returnat-o mai devreme.

   Juli se aseza pe fotoliul din dreapta acestuia scotandu-si geaca si deschizand cu miscari sfioase cartea.
Citi in gand, un zambet dansandu-i pe chip:

    "Draga mea ochelarista (sper ca nu te superi ca iti spun asa, Juli),
   
     Imi cer iertare daca m-am purtat necuviincios pana acum fata de tine, esti o fata ciudata si incurcata. Sa fi ciudat e bine, deci nu te schimba. Cartea ta m-a facut sa te ador si mai mult pentru ca avem aceleasi gusturi in materie de lectura. Sper ca intr-o zii voi reusi sa te descurc si sa nu ma pierd in labirintul mintii tale, inghitit de abis.
   Sper sa fiu mai bun si ciudat pentru tine.

                                Cu drag al tau,
                                        Aiden.

P.S. Te iubesc cum iubesc unele lucruri intunecate pentru ca ma faci sa ma agat de tine ca sa ies din oceanul meu de ganduri intunecate."

    Inima satenei se zbatu in ea nefiresc cand ochii acesteia poposira asupra ultimei propozitii. El ii declarasera ei cele doua cuvinte magice.

     Aiden ii ranji subit cu o urma de veselie aspra in privire, ochii lui negrii o urmareau atenti.

    Ea il imbratisa strans zambind constant, se simtea ca si cum plutea printre vise si vroia sa se prinda de speranta ca el chiar vorbeste serios.
Nu vroia sa cada inapoi si sa o loveasca realitatea in plin.

    Daca el nu era real? Daca era doar o nepasta de dorinta falsa tesuta cu ata alba? Dar el o strangea in brate ca si cum doar asta conta, iar pana la urma cine poate spune ca realitatea nu e imaginatie seaca?

      Poate ca realitatea si fictiunea sunt cusute una de alta, atat de strans ca nu pot fii despartite. Aiden ii sopti in par cu un ras subjugat in gat:

   - La ce te gandesti asa profund, hm?

   Ea doar il stranse mai tare murmurand un "nimic", nu vroia sa isi piarda visul.

    El ii zambi linistitor privind stingher peste umarul ei.

His Cigarettes✔ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum