A douazeci si sasea tigara

2.4K 330 8
                                    


    Fata clipi lent frecandu-si ochii obosita. Dadu pagina cartii, ochii ei urmarind cu lentoarea cuvintele intiparite. Se gandea la el si la naiba daca asta nu o facea sa isi piarda mintile.

    Aiden schita un ranjet larg tragand fumul tigarii in plamani. Stia ca avea astm si nu trebuia sa o fumeze, dar era dependent de tigari.

   La fel de dependet cum era si de ochelarista lui.

   Se ineca cu fumul, simtind cum aerul refuza sa ii paraseasca plamanii.

   Cazu in intuneric.

  
    Juli raspunse curioasa cand telefonul ii rasuna in timpane. Timpul parca ingheta si ea simti cum inima pentru o clipa nu ii mai bate.

  Era Aiden. Era la spital, iar ea goni grabita pe usa.

  
   "Aiden, trezeste-te. Nu imi facc asta, albiciosuld!", baiatul auzi fraza ratacita in intunericul care il inghitea. Simtea cum se pierde, se indeparteaza de toti si toate.

  Auzea linistea eterna si intunericul sublim care il astepta in bezna dintre pleoapele sale.

   Vocea aceea ii zgarie din nou timpanele ca aerul tocit pe fier, "Aiden, jur ca daca nu iti revii o sa mor. Deschide-ti ochii aia intunecati ai tai, ei sunt lumina mea. Trezeste-te."

    Simti ceva cald alunecandu-i pe langa corp, parca tragandu-l din intuneric. Se simti extras dintre doua lumi suprapuse.

    Isi deschise ochii si inspira ca si cum se inecase.

    Satena il imbratisa stergandu-si lacrimile in gulerul bluzonului sau. Suspina cu buzele suprapuse peste clavicula lui:

   -Esti asa un idiot. Sa nu ma mai sperii asa niciodata, Aiden. Am crezut ca o sa mori.

   El o privi ciudat, isi intinse mainile spre ea atingandu-i obrajii bland. Ii sterse lacrimile cu atingeri usoare, ca si cum atingea gheta si nu vroia sa o sparga.

    Avea perfuzii si tot felul de dracii. Isi simtea pieptul mai usor ca inainte, plamanii mai usori, era ca si cum tot tutunul din el disparuse.

    Vru sa deschida gura, dar cuvintele nu ii iesira.

   

His Cigarettes✔ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum