Aiden isi masca furia launtrica, strangandu-si ambele brate in jurul satenei. Ii intelegea alegerea, dar el voia sa stea cu ea.Numai dorea sa se simta stors de vlaga de fiecare data cand ochelarista nu era cu el. Cerea atat de mult?
Juli se desprinse din bratele calduroase ale acestuia, indepartandu-se subit.
Ochii ei il tintuira scurt:
- Azi am programare la oftalmolog, murmura ea piezis. Va trebui sa imi schimb lentilele ochelariilor si probabil si pe acestia, in functie de cum mi s-a modificat vederea. Deci trebuie sa plec.
Baiatul isi suprima grimasa din coltul gurii, mana lui incolacindu-se in jurul mainii ei stangi. Ochii lui abisali o cutremurara, vocea lui izbind-o:
- Pot sa vin cu tine daca vrei, acesta ezita eliberandu-i mana. In circumstantele in care nu vrei, e ok, doar ca..., Juli il intrerupse neputand sa isi suprime zambetul:
- Oh, murmura ea lovindu-si palmele una de cealalta amuzata. E prima data cand il vad pe marele Aiden ezitand, buzele i se arcuira
intr-un zambet voios. Merg cu tata care nu e deloc de acord ca eu sa am un iubit. Asa ca vei sta in banca ta, domnule.Ochii acestuia se rotira in orbita, iar ranjetul lui o facu sa isi simta stomacul pe dos:
- Deci nu ma lasi sa merg cu tine din cauza tatalui tau si din cauza asta nu poti nici sa te muti cu mine, nu?
-Ahm, glasul ei se poticni icnind. Nu e chiar asa, adica..., un suspin infudat ii parasi buzele. Ok, asta e motivul. El nu ar fi niciodata de acord cu asa ceva, poate doar daca m-ai cere de sotie inainte, Aiden vru sa spuna ceva, dar Juli il privi urat. Nici sa nu te gandesti, in niciun caz! Nu!
- Esti culmea, murmura el atingandu-i buzele cu ale lui scurt, furandu-i un sarut. Ne vedem maine atunci, sa nu faci nici o prostie pana atunci!
- Tu esti singura mea prostie efectuata, bombani ea fara ca el sa o auda, cand iesi pe usa si disparu pe cararea pietruita.
Mainile lui Aiden se stransera pe clanta cand acesta tranti usa.
"Usor, totul va fii asa cum ai planuit", isi repeta in minte frenetic.
Ranjetul i se lati pe buze.
CITEȘTI
His Cigarettes✔
Short StoryAiden fumează numele oamenilor. Jul creează oameni. Aiden rânjește. Jul abia zâmbește. Aiden se apropie de fațada exterioara a ochelaristei lui cu fiecare mișcare pe care o face, pana reușește sa treacă de ea. Problema e ca Aiden în sine e o fa...