A patruzeci si treia tigara

2.1K 304 25
                                    


      Satena indoi pagina cartii din mainile sale, trecand imediat la pagina urmatoare. Privirea i se plimba asupra cuvintelor, in timp ce le repeta in minte.

     Nu se putea concentra din cauza privirii lui Aiden. Juli suspina scurt, inchizand cartea. Ochii ei il tintira pe baiatul care ranjea la ea:

    - Ok, Aiden, incepi sa ma scoti din minti. De ce nu ma poti lasa pur si simplu sa citesc? Biblioteca e destul de mare, sunt sigura ca iti gasesti si tu ceva de citit.

     Ochii lui negri ca abisul stateau pironiti in a ei, acesta raspunse pe un ton nu prea prietenos:

     - Nu pot pentru ca mi-ai promis ca mergem la o intalnire. Si-a ridicat mainile devastat. Asta nu e o intalnire!

     - Ai spus ca putem merge unde vreau eu, a ridicat fata din umeri. Asta e locul meu preferat, deci de ce nu?

     - Poate pentru ca vreau sa vorbim fara sa se uite bibliotecara urat spre mine, mormai baiatul cu parul ca zapada incruntat.

     Bibliotecara ii arunca inca o privire aspra, aratand nervoasa cu degetul spre semnul cu " INTERZIS! Este interzis sa vorbiti in incinta bibliotecii".

     Aiden se stramba subtil, parca
rugandu-o pe ochelarista prin contactul lor vizual sa plece. Satena nega odata din cap, intorcandu-se la cartea din mainile ei.
    
      Baiatul se ridica defensiv de pe scaun, facandu-l sa scartaie pe dusumeaua maronie.
      Se apropie de ea, sarutand-o pe obraz si soptindu-i in par:
  
     - Daca plecam acum, putem opri inainte sa luam pranzul la libraria de langa casa mea, fata il ignora, el continua ferm. Iti cumpar cate carti vrei.

     - Cate vreau? isi ridica ea imediat privirea din carte.

     - Cate vrea regina mea, aproba baiatul ranjind.

     Satena se stramba, ridicandu-si ochelarii si soptind convinsa:

     - Bine, sa mergem.

     Fata lasa cartea jos si il urma. Aiden pastra o tacere placuta tot drumul. Juliet se gandi la toate planurile si ideile care i-ar fi putut trece prin cap baiatului de langa ea.

      Dar el era imprevizibil si ea incepea sa creada ca si putin nebun.

     Dar daca nu ar fi fost asa cum era, satena l-ar mai fi iubit oare?

     Intrara in librarie si dupa o lunga lista de carti cumparate, Juli iesi din librarie cu un zambet mare pe fata.

     Aiden o privi cu coada ochiului si intreba lejer:

    - Vrei sa le lasam la mine cat suntem la intalnire si sa le luam dupa aceea?

      Fata se opri in loc, zambetul i se sterse usor de pe buze. Ochii ei isteti ii ocolira privirea:

    - Stiu ce vrei sa faci si nu iti iese. Nu iti las tie cartile ca sa le citesti, eu le citesc prima. Dupa aceea poate ti le imprumut.

      El isi arcui o spranceana:

     - Ai ghicit, esti imposibil de pacalit, ochelaristo.

      O luara la pas catre restaurant, satena zambi cand el o lua de mana.

     Ranjetul lui se sterse de pe buze cand ii vazu zambetul. Ar fi putut sa il priveasca pentru o vesnicie, felul in care gura ei zambea sincer si din suflet.

      Pe moment, se multumi sa ii zambeasca inapoi.
      

His Cigarettes✔ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum