Craciunul trecuse la fel de repede ca in fiecare an, desi Juli trebuia sa recunoasca ca era primul ei Craciun in care nu se simtise plictisita la rudele ei datorita mesajelor constante ale lui Aiden.Acum ea il astepta in fata bibliotecii privind atenta in jur. Nu il mai vazuse de cateva zile, acum ca nu mai era Craciunul si nu mai avea rude de visitat se putea revedea.
El mergea apasat fara tigari la el, tusea pronuntat si avea de gand sa nu mai isi agreveze starea si mai mult.
O vazu si inmarmuri.Satena ii zambi fugitiv si inainta grabita spre el, baiatul cu parul ca neaua alerga si o stranse in brate bucuros.
Juli ii raspunse la imbratisare strangandu-l la randul ei, ii fusese dor de el. Aiden ii sopti cu o voce ragusita si grava:
- Nu mai pot fuma, ochelaristo, ai avut dreptate. Tigarile te ucid, iar doctorul mi-a spus ca o sa fac astm daca mai fumez. Nu e mortal, dar nu vreau sa am asa ceva.
- Deci te-ai lasat?intreba aceasta dezlipindu-se din bratele calduroase ale acestuia. Vantul o infiora cand el ii arunca o privire intunecata.
- Da si nu cred ca mai am oricum vreun motiv sa ma consum, facu un gest larg cu mainile zambind sufocant, acum te am pe tine, nu? Numai sunt singur si trist.
- Nu cred ca asta tine de mine sau nu, Aiden, a murmurat satena infiorata de frigul iernii. Fiecare persoana e responsabila de tristetea sau bucuria ei, ok? Eu poate doar
te-am facut sa vezi situatia altfel.- Vreau sa iti arat ceva, sopti acesta in gerul naprasnic intinzandu-i o mana fetei.
Ea ii atinse palma mainii lasandu-se
condusa de Aiden prin ninsoarea scazuta care se pornise ca un torent bland.Un fulg se prinse in parul lui, alb peste alb. Gheata peste gheata, gandi ea in timp ce intrau amandoi intr-o casuta modesta.
Caldura o invalui ca un val de apa fierbinte.
El ii zambi in penumbra inchizand usa.
CITEȘTI
His Cigarettes✔
Short StoryAiden fumează numele oamenilor. Jul creează oameni. Aiden rânjește. Jul abia zâmbește. Aiden se apropie de fațada exterioara a ochelaristei lui cu fiecare mișcare pe care o face, pana reușește sa treacă de ea. Problema e ca Aiden în sine e o fa...