A douazeci si opta tigara

2.3K 332 31
                                    


     Erau multe sentimente si ganduri care o bantuiau pe satena de cand Aiden intrase in spital. Desi iesise cu o zii in urma, nu venise sa o vada si nici nu o contacta.

     Se simtea umilitor de trista si singura inaintand in marea de oameni galagiosi si uraciosi.

     Voia sa il vada. Avea sa il vada.

    Aiden statea pe scaunul incomod trecandu-si palmele frenetic pe deasupra puloverului din casmir.

    Ochii acestuia intunecati erau atintiti in deriva pe ecranul calculatorului sau. Privea plictisit un film, mintea lui numai era demult preocupata de ecranul obiectului.

    Juli isi sufla in palme pentru a le incalzi si cu un cutremur din pricina frigului astepta tensionata in fata usii.

    Baiatul se ridica scarpinandu-si ceafa cu palma stanga. Cand deschise usa larg si ochii ii cazura asupra ochelaristei care statea zgribulita in usa lui, inima lui se opri pe loc.

   Colturile gurii lui se ridicara intr-un
ranjet si glasul lui rasuna mai senin decat a crezut acesta ca il poate avea:

    - Ma bucur sa te vad, ochelaristo. Intra, promit sa nu te mananc, prea mult.

     Juli intra inauntru trecandu-si mainile in jurul ei, incercand sa se incalzeasca. Isi scoase geaca sub privirea arzatoare a lui Aiden.

     El ranjea in continuare privind-o pe ochelarista cum ii intoarse privirea.

Aceasta spuse privindu-l neintrerupt:

    - De ce nu m-ai sunat?

    - Trebuia sa te sun?replica Aiden arogant arcuindu-si sprancenele.

     - Esti imposibil, ii bombani satena asezandu-se pe canapeaua crem din sufrageria acestuia.

      - Stiu, de asta ma iubesti, rase acesta subit inchizandu-si calculatorul si tolanindu-se langa ea. Nu te-am sunat pentru ca voiam sa vad cat timp rezisti pana vii aici. Si ai venit chiar foarte repede, esti moarta dupa mine!

     Juli se inrosi, suspinand apasat.

    Aiden isi lipi buzele de fruntea ei si sopti facandu-i pielea sa vibreze sub atingerea acestora:

    - Trebuie sa discutam ceva, ochelaristo.

   

    

His Cigarettes✔ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum