Satena clipi stinghera trecandu-si degetele peste marginea bluzei sale, intreband pe un glas precaut:
- De ce ai venit mai exact, Aiden?
Fu randul acestuia sa o priveasca printre gene, un zambet ii dansa jucaus pe buze cand raspunse pe un ton apasat si raspicat:- Normal ca am venit ca sa te vad, ochelaristo. Oricum, sunt iubitul tau as putea veni si fara motiv presupun.
Juli isi simti obrajii arzand si isi ridica delicat o suvita de par dupa o ureche, replicand moale:
- Pai mai vazut, acum daca ma scuzi te-as ruga sa pleci.
El ranji larg arcuindu-si o spranceana, rosti provocator:
- De ce, sateno? Brusc, nu iti mai place compania mea?
- Nu e vorba de asta, se balbai ea inghitind cu greu. Doar ca nu imi place sa stiu ca suntem singuri la mine in casa. Atat.
- Hm, serios?sovai Aiden neincrezator. Cum spui tu, ar trebui sa plec atunci.
Fata il privi cum deschide usa aruncandu-i o privire. Inainte sa iasa pe ea, Juliet il prinse de bluzon facandu-l sa se intoarca curios spre ea:
- Scuze daca te-am suparat sau ceva, insa sincer nu sunt obisnuita sa ma placa cineva. Cineva ca tine si stii tu, e ciudat si ma port nasol cu tine, nu meriti asta.
- Eu cred ca nu ai de ce si ca esti mai frumoasa decat crezi, replica Aiden atingandu-i bland obrazul. Vino maine in fata bibliotecii, am o surpriza pentru tine.
- Una placuta sper, mormai satena aruncandu-i o ocheada.
Baiatul chicoti amuzat de reactia ei, ii prinse buzele intr-un sarut scurt si ii murmura deasupra acestora:
- Bineinteles ca una placuta, Juli, iti dau un indiciu. Va fi ceva scris de mine pentru tine, ok?
- Ok, bombani ea indepartandu-se de el si urmarindu-l cu privirea pana la iesirea din bloc.
O surpriza. Una placuta. Scrisa de el pentru ea.
Aiden ranji aprizandu-si o tigara pe furis.
CITEȘTI
His Cigarettes✔
Short StoryAiden fumează numele oamenilor. Jul creează oameni. Aiden rânjește. Jul abia zâmbește. Aiden se apropie de fațada exterioara a ochelaristei lui cu fiecare mișcare pe care o face, pana reușește sa treacă de ea. Problema e ca Aiden în sine e o fa...