A optsprezecea tigara

2.8K 394 1
                                    


     Ea mergea trista prin bibliioteca privind cartile frumos asezate. Isi ridica ochelarii abtinandu-se sa nu planga din nou si se intinse dupa o carte.

    Aiden intra in biblioteca zarind-o imediat pe Juli trecandu-si palmele peste o carte groasa.

    Era sigur ca aici venea satena cand era trista. Isi aprinse o tigara cu numele ei pe ea si se apropie de ochelarista fara zgomot.

    Cand aceasta se intoarse si ii zari negrul din privire, scapa cartea inghitind cu greu.

    El ii ranji frapat si isi trecu degetele batatorite prin parul ei poleit parca in chihlimbar.

    Juli ii prinse mana suierand apasat si clar:

    - Uite ce e, m-ai ranit si stii asta. Eu nu sunt tigara ta, nu ma poti aprinde cand ti-e rau sau esti suparat si sa ma stingi cand nu ai nevoie de mine. Nu sunt sub controlul tau.

     Acesta ii arunca o cautatura curioasa printre gene, zicand pe un glas neutru:

     - Stiu si eu asta, dar esti atat de sigura ca nu esti sub controlul meu?
 
    Intrebarea lui era retorica si ea stia ca acesta nu astepta un raspuns.

    Ochelarista ii stranse incheietura eliberand-o apoi, in timp ce adauga slab:

    - Nu te juca cu mine, am inteles ca nu ma iei in serios, asa ca lasa-ma in pace. Stiam oricum ca cineva ca tine nu ar iubi pe cineva ca mine.

    - Nu te mai victimiza atata, ofta Aiden capricios. Ii atinse obrazul lent cu un zambet bland. Scuze ca m-am jucat asa, imi era frica ca nu iti pasa de mine. Esti ca un fluture, nu vezi cat de frumoasa esti, nici ceilalti nu o fac..., isi lua tigara dintre buze trecandu-si gura pe linia barbiei ei,
...eu vad, Juli.

   Ea tresari cand buzele lui reci le cuprinsera ca o taina pe ale ei.

    El stinse tigara ranjind peste buzele ei.

His Cigarettes✔ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum