Juli isi trecu o mana peste rama ochelariilor, vrand parca sa verifice daca nu i-au cazut la auzul replicii baiatului de langa ea.Ceva inauntrul ei se stranse intr-un nod dureros si se simtea sufocata de teama care o cuprinse intr-o plasa bine inodata.
Ochii intunecati ai acestuia o tintuiau fara mila, iar vorbele i-au alunecat printe buze cu un suspin infudat:
- S-a intamplat ceva?
Aiden doar isi sustinu capul intr-o parte, sprijinindu-l cu o mana, iar cu cealalta isi plimba degetele pe mana satenei. Colturile gurii ii afisara un ranjet nefiresc de staruitor, replicand cu un calm ingrozitor de lipsit de semtimente:
- Poti sa spui si asa, presupun. Ideea este ca e ceva care te-ar putea afecta si pe tine intr-o anumita masura.
Juli se stapani sa nu urle de neputinta, scrasnind printre dinti cu privirea asupra degetelor lui lungi pe ale ei:
- Normal ca ma afecteaza, bineinteles doar daca nu e o crima. Vreau sa spun daca ai omorat pe cineva, nu insinuez nimic, insa asta e doar problema ta. Daca vrei sa te desparti de mine sau ceva, atunci te vei trezi cu o vaza in cap.
Acesta isi suprima rasul, privind-o printre gene si replicand la fel de calm:
- Nu am vaze in casa, deci v-a trebui sa ai o vaza in geanta in caz de orice. Ideea e ca am vrut sa te intreb daca vrei sa te muti cu mine, se opri ridicandu-si o spranceana la reactia uimita a ochelaristei, apoi continua.
Fara vaze, esti periculoasa cand esti in jurul vazelor.Satena afisa un zambet sincer strangandu-l in brate. Acesta ramase un timp privind-o uimit, apoi o stranse grijuliu.
Buzele lui soptira peste parul ei:
- Asta e un "da" ?
- In niciun caz, ofta Juli murmurand in continuare in bratele lui. Parintii mei nu ar fi de acord niciodata, in plus nu cred ca sunt pregatita sa locuiesc doar cu tine. Ne cunoastem de putin timp.
O stranse mai tare, nu avea de gand sa ii accepte refuzul.
Era timpul ca Iadul sa se dezlantuie.
CITEȘTI
His Cigarettes✔
Short StoryAiden fumează numele oamenilor. Jul creează oameni. Aiden rânjește. Jul abia zâmbește. Aiden se apropie de fațada exterioara a ochelaristei lui cu fiecare mișcare pe care o face, pana reușește sa treacă de ea. Problema e ca Aiden în sine e o fa...