Aiden ranji subit, aruncandu-i o privire satenei care se uita spre el asteptandu-i reactia.Acesta incepu sa impatureasca la loc biletul, spunand prompt:
- Chiar crezi ca ma iubesti?
Juli ramase impietrita simtind cum parca totul se invarte in jurul ei. Replica fixandu-i privirea, glasul ii rasuna sigur:
- Nu cred, stiu ca te iubesc.
El a schitat un zambet larg, replicand amuzat:
- Vezi, te-am facut sa o spui. Trebuia sa te inregistrez, dar acum lasa.
Ochelarista suspina apasat
jucandu-se cu marginea bluzei pe care o purta. Isi ridica ochii spre ai lui si adauga mai mult in soapta:- Si tu...?
Baiatul se incrunta, isi trecu o mana prin parul alb ca neaua si ii arunca o ocheada celei din fata sa:
- Si eu, ce?
Facea pe prostul si pe satena incepea sa o enerveze astea. Aiden isi intinse mainile pe masa dupa ale ei, le prinse delicat si le stranse ca pe o promisiune.
Ochii lui aveau o scanteie stranie, dar placuta. Ea isi umezi buzele pastrandu-si anticipat mainile in ale lui. Colturile buzelor lui se ridicara intr-un zambet simplu, zise pe un ton grav si amuzat in acelasi timp:
- Stii, prima data cand te-am vazut am facut cum probabil fac toti oamenii. M-am uitat la ochelarii tai, la hainele tale si la cartea ta, buza de jos i se stramba, dar acesta continua. Juli, cand ti-am vazut ochii si chipul, oricum te-ai crede tu, eu te-am vazut perfecta. Mi-ai zambit si am stiut ca mi-am pierdut rasuflarea si ca sunt indragostit nebuneste de tine. Te iubesc, dar cred ca ochii mei ti-o spun de fiecare data cand te privesc.
Juli isi ridica ochlearii cu un gest scurt, ii venea sa planga si nu stia de ce. O lacrima i se prelinse pe obraz, dar Aiden o prinse inainte sa cada.
Ea zambi cald, spunand:- Cred ca asta inseamna sa plangi de fericire, se pierdu o clipa in negura din ochii lui, apoi continua. Esti ca mareea, stii nu? Uneori ma lasi sa plutesc, alteori ma izbesti cu putere de stanci. Insa ma porti pretutindeni si nicaieri, Aiden. Acum gata cu lucrurile siropoase, mergem sa mancam ceva?
El ii zambi, replicand concret:
- Normal, dar credeam ca fetelor le plac chestiile siropoase.
- Nu ma pune in oala cu celelalte fete, se stramba aceasta ridicandu-se de pe scaun. Ii stranse mana baiatului in palma sa in timp ce inaintau spre iesirea din biblioteca.
- Nici nu aveam de gand, completa acesta cu un ras subit.
Ranji deschizandu-i usa ochelaristei.
CITEȘTI
His Cigarettes✔
NouvellesAiden fumează numele oamenilor. Jul creează oameni. Aiden rânjește. Jul abia zâmbește. Aiden se apropie de fațada exterioara a ochelaristei lui cu fiecare mișcare pe care o face, pana reușește sa treacă de ea. Problema e ca Aiden în sine e o fa...