Era una din diminețile acelea pe care le avea Aiden din când în când, în care ducea dorul tutunului care aproape ii curmase viata. Însă ochelarista ii apărea mereu în minte, innebunindu-l total și facandu-l sa își uite orice capriciu.Se gândi la privirea pe care i-o aruncase aceasta când se dusese cu o zi înainte la ea acasă. Cum parul ii cădea în valuri de chihlimbar, cum ochii ei verzi parca străluceau la vederea lui, la buzele ei intredeschise.
Băiatul suspina infudat ridicându-se cu chiu cu vai din pat. Ramase stana de piatra în picioare, cu mușchii încordați. Mâinile i se inclestara pe lângă corp. Oare chiar voia sa o facă sa sufere?
Juli se îmbrăcă în graba și cobori scarile așezându-si ochelarii pe nas. Părul ii tresalta lovindu-i umerii. Trebuia sa se întâlnească cu câțiva colegi datorita unui proiect dat de profesoara acestora de romana.
Satena ieși pe ușa grăbită, inchizand-o in urma ei și potrivindu-si geanta pe umăr.
Un suspin ii parasi buzele și aproape scoase un tipat când se ciocni de cineva. Blondul care o lovise, șuiera printre dinti:- Ai grija pe unde mergi, ai ochelarii aia degeaba!
Fata se stramba scurt ridicandu-si geanta de pe jos. Era obisnuita cu astfel de remarci. Totuși simți o mana strangandu-i umarul și auzi vocea mult prea cunoscuta rasunandu-i în timpane:
- Vezi cum vorbești cu iubita mea sau te alegi cu una în gura aia mare a ta, Rapunzelule.
Juliet recunoscu imediat furia din maraitul lui Aiden. Băiatul blond înghiți în sec, murmurand un "pardon" și disparand pe alee. Colturile gurii lui Aiden se ridicara
intr-un ranjet, iar vocea lui mieroasa ii sopti cald fetei:- Te-a rănit în vreun fel dobitocul acela?
- Nu, sunt bine, murmura Juli întorcându-se spre el si simtind cum își tine respirația pentru o clipa. Chiar trebuie sa plec, adaugă grăbit. Stiu ca ți-am promis o întâlnire, dar proiectul e pentru maine.
Băiatul își arcui o spranceana si ii strânse mana, impletindu-si degetele cu ale ei. Porniră amândoi la pas, el replicand degajat:
- Atunci o sa vin cu tine.
- Nu faci parte din proiect, nu esti în clasa cu mine și colegii mei nu te cunosc.
- Oh, o vor face, rânji acesta în penumbra continuând sa meargă spre biblioteca împreună cu satena.
Se oprira în fata ușii bibliotecii, iar Aiden ii deschise ușa larg. Ea intra dând imediat cu ochii de colegii ei care se uitara curioși spre baiatul care o însoțea. Juli se opri în fata lor și înghiți în sec, spunand stinghera:
- Imi pare rau ca am întârziat, apoi adaugă încercând sa schițeze un zambet, v-ați supăra dacă ar sta și Aiden cu noi?
O colega de a ei, Lauren, intreba pe un ton scazut:
- Sigur, dacă sunt și ceilalți de acord, ceilalți patru adolescenți aprobata prin murmure scurte. Dar cine e mai exact?
Rânjetul lui Aiden era ascuțit ca dintii unui rechin:
- Iubitul ei, normal! Stați liniștiti nu o sa va deranjez cu nimic, ma asigur doar ca nimeni nu se atinge de ce e al meu.
Rânjetul i se lăți, tăios ca lama unui cuțit.
CITEȘTI
His Cigarettes✔
Short StoryAiden fumează numele oamenilor. Jul creează oameni. Aiden rânjește. Jul abia zâmbește. Aiden se apropie de fațada exterioara a ochelaristei lui cu fiecare mișcare pe care o face, pana reușește sa treacă de ea. Problema e ca Aiden în sine e o fa...