Clinchetul enervant de la intrare rasuna zgomotos cand ochelarista si Aiden parasira cabinetul. Juli inca nu isi revenise din uimirea provocata de reactia tatalui ei.Baiatul cu parul ca neaua isi ascunse mainile in buzunarele gecii sale verde inchis, murmurand bine dispus:
- Vezi? Ti-am spus eu ca tatal tau nu v-a avea nimic impotriva mea.
- Ba nu mi-ai spus, replica Juli privindu-l printre lentilele ochelarilor si clipind scurt. Lentilele astea noi ma cam enerveaza. Plus, inca nu imi vine sa cred ca tata te-a si lasat sa ma duci la o intalnire si apoi sa ma conduci acasa.
- Stiu,nu? ranji acesta maltios. Ai putea spune ca mai am putin si il conving si sa te lase sa te muti cu mine, adauga la fel de relaxat si bine dispus ca inainte.
- Nu intinde coarda, pufni satena ascunzandu-si nasul in fularul sau cenusiu. Nu o sa se intample, adauga cu un inceput de zambet.
- Oh, pui pariu? ranji in continuare Aiden cu o flacara mocnita in privire si cu ochii atintiti asupra fetei.
- De ce nu? ridica aceasta din umeri. Pun pariu, completa rapid intinzandu-i mana.
Aiden i-o stranse cu un zambet scurt si ii continua fraza nerabdator:
- Daca eu castig, nu doar ca vei sta cu mine, vocea acestuia se schimba subit, dar vom trece la pasul urmator.
Juli inghiti in gol, injurandu-l in gand si incercand sa nu se strambe la vorbele acestuia. Ochii ei il fixara prelung, iar cuvintele ii iesira subit:
- Dar daca eu castig, nu ma mut cu tine si trebuie sa imi indeplinesti o dorinta.
Baiatul o privi perplex o secunda, apoi isi umezi buzele murmurand curios:
- Ce dorinta?
Ea ii arunca un zambet peste umar inainte sa se intoarca si sa deschida usa localului din dreptul acestora. Auzi pasii lui apasati in urma ei si ii raspunse scurt:
- O sa vezi.
Aiden isi roti ochii intrand in urma ei si urmand-o precaut pana in dreptul unei mese.
" Oh, nu ,scumpo! Tu o sa vezi", isi zise acesta amuzat in minte, inclestandu-si maxilarul tulburat.
O sa vada ea, nu el.
CITEȘTI
His Cigarettes✔
Short StoryAiden fumează numele oamenilor. Jul creează oameni. Aiden rânjește. Jul abia zâmbește. Aiden se apropie de fațada exterioara a ochelaristei lui cu fiecare mișcare pe care o face, pana reușește sa treacă de ea. Problema e ca Aiden în sine e o fa...