1ο

9.6K 439 7
                                    

Όλο το βράδυ δε μπορούσα να κοιμηθώ είχα ένα κακό προαίσθημα ότι κάτι θα συμβεί. Αλλα τελικά κατάφερα να κοιμηθώ έστω και λίγο.

*****************************

" Μωρό μου γύρισα!"

Φώναξα αλλά δεν απάντησε κάποιος.
Άκουσα φωνές από το δωμάτιο.

"Αχ ναι....ναι πιο γρήγορα"

"Σ'αρέσει μωρή πουτανιτσα;"

"Ναι..."

"Να την βάλουμε στα τέσσερα... Εσύ απο κάτω εγω από πάνω!"

"Ποιος άλλος είναι εδω?"

Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο σιγά-σιγά και δε πιστεύω στα μάτια μου! Ο Φρανκ μαζι με τον Τζορτζ να γαμανε μια πουτανα! Τους κοίταζα με αηδία.
Δεν με ειχαν δει ακομα.

"Να μπω και εγώ"

Τους ειπα ηρωνικα και γυρισαν και με κοιταξαν. Γύρισα την πλάτη μου και έφυγα.

"Στερλίνα περίμενε......!!!"

Άκουσα τον Φρανκ να με φωνάζει από πίσω μου. Δεν γύρισα να τον κοιτάξω. Βγήκα έξω από το δωμάτιο και κατευθίνθικα προς την εξώπορτα βγήκα έξω και κοπάνισα την πόρτα με δύναμη.

Καθώς πήγαινα να περάσω το δρόμο ένα αυτοκίνητο περνάει και με χτυπάει. Μετά το μόνο που θυμάμαι είναι ότι βρέθηκα στο νοσοκομείο!

****************************

Και κάπου εκεί ξύπνησα γεμάτη ιδρώτα.
Σημερα ξεκινούσα δουλειά με κατι καινουρια παιδακια.

Έχω ένα κακό προαίσθημα για σήμερα. Ελπίζω να κάνω λάθος.


*************************

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα και εκανα ενα ντουζακι και φορεσα ενα ζευγαρι μαυρα εσωρουχα μια μαυρη φορμα και μια γαλαζια αθλητικη μπλουζα και τα μαυρα μου αθλητικα. Για Μάιο μηνα ειχε πολυ ζεστη.

Και έτσι ξεκηνισα για την δουλειά.







Η ΑπαγωγήWhere stories live. Discover now