17

3.6K 235 2
                                    


"Μάρκο ποιος είναι αυτός; "

" Είναι ο Κόλινς βοηθάει στην υπόθεση για τον Στεφάν. Θα αναλύσει τα έγραφα απο της φωτογραφίες που έβγαλες. "

Έδωσα τα έγραφα στον Κόλινς και ο Μάρκος του έκανε νόημα.
Ο Κόλινς γύρισε απο την άλλη κι έφυγε ενώ ο Μάρκος γύρισε προς τι μεριά μου μπήκε μέσα και έκλεισε την πόρτα.

"Μάρκο τι κάνεις; Πρέπει βα φύγεις "

" Θα φύγω μόνο αν μου υποσχεθεις οτι δε θα κοιμηθείς μαζί με αυτόν τον λεχριτι."

"Θα κοιμηθώ γιατί δεν μπορώ να πάω στο δωμάτιο μου και να κοιμηθώ εκεί γιατί κατι θα υποψιαστεί"

" Είπα όχι"

Ώρα για τα μεγάλα μέσα

"Έλα βρε μωρό μου"

Άρχισα να τον φιλάω παντού και να τον πιάνω παντού.
Ο Μάρκος ανταποκριθεικε άμεσα. Αρχίσαμε να βγάζουμε τα ρούχα μας άρον άρον. Πήγαμε μέχρι τον καναπέ. Μου έβγαλε το σουτιέν και πιπιλαγε της ρόγες μία μία. Μετά άρχισε να με φιλάει απο την κοιλιά και κάτω μέχρι που έφτασε στην περιοχή μου και την φίλησε πάνω από το εσώρουχο μου. Το τράβηξε αργά προς τα κάτω μέχρι που το έβγαλε. Γύρισε στην περιοχή μου και άρχισε να την διεκδικεί έτσι που μόνο αυτός ήξερε πως. Προσπαθούσα να κρατήσω τα βογκιτα που ανέβαιναν στο λαιμό μου και προσπαθούσαν να βγουν έξω.
Αφού την άφησε ανέβηκε προς τα πάνω και έφτασε στο στόμα μου.
Μπήκε μέσα μου με πολύ μεγάλη δύναμη και ένα βογκητο ξέφυγε απο το λαιμό μου το ίδιο έγινε και με τον Μάρκο. Κουνιόταν πολύ γρήγορα και να μου δώσει να καταλάβω ότι αυτά τα λιμερια είναι μόνο δικά του κι ότι τα διεκδικεί όπως κι όποτε θέλει.
Με μια τελευταία του κίνηση προς τα μέσα τελείωσα και τελείωσε κι αυτός μέσα μου.

" Να ξέρεις ότι είσαι μόνο δικιά μου"

" Το ξέρω. Αλλά πρέπει να ξέρεις ότι πρέπει να φύγεις. "

" Το ξέρω αλλά και μόνο που σε σκέφτομαι δίπλα του τρελαίνομαι δεν αντέχω στη σκέψη ότι είσαι δίπλα του. "

" Λίγη υπομονή. Μόνο αυτό σου ζητάω τίποτα άλλο. Σε παρακαλώ. "

" Εντάξει αλλά θα σας παρακολουθώ να το θυμάσαι! "

" Εντάξει μωρό μου πήγαινε τώρα  σε παρακαλώ. "

" Καληνύχτα"

Όσοι ώρα μιλάγαμε είχαμε ντυθεί και ο Μάρκος έφυγε.
Πήγα προς το δωμάτιο του Στεφάν. Μόλις μπήκα άρχισα να βγάζω τα ρούχα μου εκτός από τα εσώρουχα μου και ο ύπνος νε πήρε αμέσως.

(Το επόμενο πρωί)

Κάποια στιγμή άρχισα να ακούω γουργουριτα από πίσω μου και ένα χέρι να περνάει από τη πλάτη μου μπροστά στην κοιλιά μου.

" Καλημέρα Λίνα "

Άκουσα την αγουροξυπνιμενη φωνή του Στεφάν.

" Καλημέρα"

Του είπα και σηκώθηκα για να πάω να κάνω ένα μπάνιο αλλά με σταμάτησε.

" Που πας; "

" Πάω να κάνω ένα μπάνιο."

" Α ωραία θα έρθω κι εγώ! "

" Μα έχεις αργήσει να πας για δουλειά! "

Γύρισε και κοίταξε το ρολόι που έχει πάνω στο κομοδίνο του και ευτυχώς για μένα όντως είχε αργήσει και μάλιστα πάρα πολύ.

" Έχεις δίκιο. Πρέπει να φύγω"

Με φίλησε γρήγορα και άρχισε να ντύνεται για να φύγει.

" Θα αργήσεις να γυρίσεις;"

" Ναι δυστυχώς. Κατά της πέντε θα με πίσω όμως. Αν θες πάρε τη χρυσή πιστοτικη και πήγαινε για ψώνια. "

" Ωω ευχαριστώ"

"Δεύτερα κλειδιά έχει στο πρώτο συρτάρι του κομοδίνου. Φεύγω θα τα πούμε στης πέντε"

Αφού έφυγε πήρα τον Μάρκο και του είπα όλα όσα έγιναν. Νευρίασε λίγο αλλά δεν έδωσα βάση γιατί και εγώ έτσι θα κάνα. Μου είπε ότι σε καμιά ώρα θα έρθει.
Οπότε και εγώ έκανα ένα μπάνιο άλλαξα ρούχα και πήγα στην κουζίνα για να φτιάξω κάτι να.  Δυστυχώς σήμερα το πλευρό μου με πόναγε πάρα πολύ και δε θα μπορούσα να πάω και πολύ μακριά.

Την ώρα που έτρωγα άκουσα την πόρτα να χτυπάει πήγα να ανοίξω και είδα τον Μάρκο.
Μόλις με είδε με πήρε αγκαλιά.

" Αχ Μάρκο άσε με λίγο γιατί πονάω"

" Οχ συγνώμη αγάπη μου δεν το θελα"

" Εντάξει το ξέρω αλλά πρόσεχε λίγο και ιδικά σήμερα γιατί πονάω πολύ"

"Οκ μωρό μου "

" Λοιπόν τι είναι αυτή η βαλίτσα;"

" Κάμερες έχει μέσα. Για να πιάσουμε της συνομιλίες του Στεφάν να μιλάει με άλλους για ναρκωτικά και άλλα τέτοια."

"Α οκ αλλά γρήγορα όμως γιατί θέλω να φύγω. "

" Γιατί που θα πας;"

" Μαζί θα πάμε"

******************************

Επιτέλους το ανέβασα !!!!

Για να δούμε τι θα δούμε.

Ο Μάρκος τελικά πήγε στο σπίτι του Στεφάν για να βάλει κάμερες. Ο Στεφάν δεν έχει πάρει χαμπάρι για το τι του γίνεται μέσα στο ίδιο του το σπίτι.

Αυτά μέχρι τώρα! !!

Ανέβηκαν τα τρία πρώτα κεφάλαια απο την καινούργια μου ιστορία. :-D :-D :-D

Η ΑπαγωγήWhere stories live. Discover now