Όχι όχι δε γίνεται!!! Δε γίνεται να συμβαίνει αυτό σε μένα!!! Με...με βίασε. Έκλαιγα με λυγμούς από την ώρα που έφυγε ο Στεφάν από το δωμάτιο. Μου είχε ξεσκίσει τα πάντα πάνω μου. Τα ρούχα που φόραγα ήταν σκισμένα. Τα ράμματα στο χέρι μου είχαν φύγει και η πληγή είχε ανοίξει πάλι. Το πλευρό μου πόναγε ακόμα περισσότερο. Όλο μου το σώμα πόναγε. Είχα παντου γρατζουνιές και μελανιές. Γύρισα και είδα την ώρα. Κοντεύει έντεκα ευτυχώς. Ο Μάρκος θα ερχόταν να με πάρει θα έφευγα απο αυτό το γαμημενο αυτό σπίτι.
Μετά από λίγο ο Στεφάν ξανά ήρθε στο δωμάτιο και με πλησίαζε όλο και πιο πολύ και εγώ προσπάθησα να πάω όσο πιο πολύ γινόταν μακρυά του. Δεν άντεχα να τον δω δεν άντεχα να με ακουμπάει ήθελα να τον σκοτώσω. Με πρόλαβε και με έπιασε απο τα χέρια και με έσυρε μέχρι τα σκαλιά του σπιτιού. Εκεί είδα τον Μάρκο με έναν πράσινο φάκελο στα χέρια και το πρόσωπο του φρικαρισμένο έτσι όπως με έβλεπε." Κάθαρμα τη της έκανες; "
" Α α α μην πλησιάζεις γιατί το μαχαίρι θα μπει στο λαιμό της."
Έβγαλε ένα μαχαίρι και το εμπιξε στο λαιμό μου.
"Μάρκο "
Προσπάθησα να του μιλήσω αλλά ο Στεφάν κάρφωσε περισσότερο το μαχαίρι στο λαιμό μου.
" Άφησε την. Εμένα θέλεις. Άσε τη Λίνα να φύγει. "
" Πρώτα θα μου δώσεις της φωτογραφίες. "
Ο Μάρκος άρχισε να πλησιάζει καθώς ο Στεφάν με εσπρωχνε για να πλησιάσει και αυτός πιο πολύ τον Μάρκο. Με είχε βάλει μπροστά του για να μην μπορεί ο Μάρκος να τον χτυπήσει.
Αφού κατεβηκαμε τα σκαλιά ο Μάρκος έδωσε τον φάκελο στον Στεφάν.
" Τώρα άφησε την να φύγει"
" Τώρα που το ξανα σκέφτομαι. Όχι! "
Τι είπε; Όχι; Του έχωσα μια δυνατή αγκονια στη κοιλιά και του πάτησα με δύναμη το πόδι του και ξέφυγα από τα χέρια του. Γύρισα προς το μέρος του έπιασα το κεφάλι του, το κοπάνησα με δύναμη στο γόνατο μου και έπεσε κάτω λυποθημος. Ο Μάρκος ήρθε και με πήρε στην αγκαλιά του και με κράτησε εκεί μέχρι που όλα άρχισαν να σκοτινιαζουν γύρο μου.
"Λίνα! Λίνα μ' ακούς;"
Ο Μάρκος με σκούνταγε και με κούναγε για να ξυπνήσω. Άνοιξα ελάχιστα τα μάτια μου και είδα τον Στεφάν να έρχεται προς το μέρος μας με ένα όπλο στο χέρι.
"Μάρκο φ.. φ.. φύγε "
Έσπρωξα τον Μάρκο με όση δύναμη μου είχε μείνει καθώς ο Στεφάν πάτησε την σκανδάλη του όπλου και η σφαίρα βρέθηκε πάνω μου.
***************
Μη με βρίσετε το ξέρω είμαι πολύ κακιά! !!
Αλλά.......
Δε σας λέω τι θα γίνει στο επόμενο!
Χιχιχι
Ελπίζω σε αυτό βα πατήσετε ενα ☆ αν θέλετε η Λίνα να ζήσει! !!!
Από ότι έχετε καταλάβει η Ιστορία φτάνει σιγά σιγά προς το τέλος της.
Και θα πείτε κρίμα ρε γαμωτο και είναι ωραία Ιστορία!!
Τι να κάνουμε όμως αυτά έχει η ζωή! !
Άντε Γειααα