Η ώρα είχε φτάσει σχεδόν 2 το πρωί. Απο τη στιγμή που είχε φύγει ο Μάρκος απο το δωμάτιο μόνο έκλαιγα και έκλαιγα δεν είχα σταματήσει καθόλου.Δε μπορούσα να το πιστέψω ότι με είχε προσβάλλει έτσι κι εγώ θυμόμουν τι είχε γίνει παλιά με τον Φρανκ.
Θα καταφέρω να τον ξεπεράσω ποτέ και να συνεχίσω τη ζωή μου;
"Ενοχλώ"
Άκουσα έναν σιγανο ψίθυρο εκει που κάποτε ήταν η πόρτα και τώρα στεκόταν ο Μάρκος.
"Να περάσω; "
"Εμένα ρωτάς σπίτι σου είναι και εξάλλου δεν υπάρχει πλέων πόρτα για να σε εμποδίσω!!"
"Δε κοιμάσαι;"
"Απ' ότι βλέπεις όχι!"
"Τι θες τέτοια ώρα εσυ εδώ;"
"Ήρθα να δω αν κοιμάσαι και αν είσαι καλά"
"Ωραία με είδες! Δε κοιμάμαι τωρα μπορείς να φύγεις;"
"Δεν ήρθα μόνο για αυτό Λίνα"
Σηκωθηκα πανω και πήγα κοντά του.
"Τότε γιατί ήρθες; Για να με προσβάλλεις κι άλλο; Ορίστε κάνε το δε πρόκειται να σε σταματήσω!"
"Δεν ηρθα για να σε προσβάλλω!"
"Τότε γιατί στο διάολο ήρθες"
Άρχισα να κλαίω και να τον χτυπάω στο στήθος αλλά ήταν λες και χτύπαγα τοίχο.
Δεν αντέδρασε αλλά το μόνο που έκανε ηταν να με πιάσει και να με σφίξει στην δυνατή αγκαλιά του ενώ εγώ έκλαιγα.
"Ήρθα να σου ζητήσω συγνώμη για αυτά που σου είπα πριν"
Δεν του απάντησα. Το μόνο που έκανα ήταν να σταματήσω να κλαίω.
"Έλα να ξαπλώσεις"
Με σήκωσε στην αγκαλιά του και με πήγε στο κρεβάτι και με έβαλε να ξαπλώσω.
Οταν με άφησε στο κρεβάτι ξάπλωσε και αυτός δίπλα μου. Έβαλε το χέρι του πισω απο τη πλάτη μου και έβαλα το κεφάλι μου πάνω στο στήθος του.
"Τι σου έχουν κάνει;"
"Δε θες να ξέρεις"
"Ξέρω. Ξερω τα πάντα. Αν θυμάσαι στο είχα πει όταν πρώτο βρεθήκαμε. Σου ειχα πει ότι ξέρω τα πάντα για σένα!"
"Πώς;"
"Έχω της άκρες μου! Αλλά θέλω να μου τα πεις εσύ απο μονη σου."
"Τι θες να σου πω; Απο τη στιγμή που ξέρεις τα πάντα για τη ζωή μου!"
"Απλα θέλω να τα ακούσω απο εσένα"
"Εντάξει τότε αφού θες τόσο πολύ να μάθεις θα σου πω!!"
****************************
Έτοιμο και αυτό το κεφάλαιο!!!!!!!
Τι θα πει η Λίνα στο Μάρκο;;;;;
Εκτός από αυτα που ειχαν γίνει με τον Φρανκ τι άλλο είχε γίνει πριν από αυτόν;;;
Αν σας άρεσε πατήστε το ☆ και ενα σχόλιο πλζ!!!!
Till the next one :*:*:*:*:*:*:*:*:*